A Novell termékeinek köszönhetően a Fraport egyetlen integrált megoldással végzi a hitelesítést, az engedélyezést, a személyazonosságok konszolidálását és a gyors, feladatok szerinti erőforrás-kiosztást 10 000 alkalmazottja és partnerei körében. A Fraport így folytathatja a reptér bővítésével kapcsolatos terveit, miközben továbbra is megfelel az előírásoknak, és éves szinten közel félmillió dollárt takarít meg az eddig külső forrásból biztosított informatikai szolgáltatásokból.
A Fraport egy olyan hosszú távú terven dolgozik, amely a frankfurti repülőteret nem csak hatalmas közlekedési csomóponttá, hanem üzleti és kiskereskedelmi központtá is tenné. Több ezer alkalmazottján kívül a Fraport számos külső partnerrel is kapcsolatban áll, akiknek köre a terjeszkedéssel még tovább fog bővülni. A Novell felhasználó- és jogosultságkezelési megoldása, a Novell Identity Manager skálázható keretrendszert biztosít a személyazonosság-kezelésre és biztonságfelügyeletre, beleértve a komplex szervezeti struktúrán belüli hozzáférés-kezelést és érvényesítést – mindezt úgy, hogy megfeleljen a törvényi és a belső előírásoknak.
A felhasználók felügyeletén és a változtatások rendszerek közötti automatikus szinkronizálásán kívül a Novell Identity Manager áttekinthető, teljes mértékben felülvizsgálható engedélyezési munkafolyamatokat is kínál, ezzel biztosítva, hogy a Fraport vonatkozó belső házirendjei maradéktalanul érvényesüljenek. A Novell Identity Manager ezen kívül lehetővé teszi, hogy a Fraport informatikai személyzete egyetlen gombnyomással adjon hozzáférési jogokat, a felhasználók pedig saját maguk megváltoztathatják jelszavukat, így megtakaríthatók a külső ügyfélszolgálatok felé irányuló kiadások.
A személyazonosság-kezelő megoldásba bevont alkalmazások és működési területek számának növelésével, illetve a szabályzatok követelményeinek változásával, a Fraport tervezi, hogy feladatok szerinti erőforrás-elosztást és intelligens kártyákkal biztosított engedélyezési munkafolyamatokat is bevezet.