Több mint kétszáz Magyarországról, Lengyelországból, Csehországból és az Adriai régióból érkező vendég hallgatta a rendkívül dinamikus előadást, amely a nyomtatási iparágban is egyre fontosabb specializáció fontosságát hangsúlyozta. Miután több nyomtatási szolgáltató is arról számolt be, hogy a litográfiai megrendelések volumene és a nyereség folyamatosan csökken, Garry Nelson különböző módszereket javasolt a jövedelmező üzletmenet kiépítésére. Tízéves tapasztalatára támaszkodva a változó adatok nyomtatásának bevezetését és online megrendelő rendszer kiépítését szorgalmazta egy átfogó marketingstratégiával kiegészítve. Ennek eredményeképp a nyomtatási szolgáltatók vezethetik és koordinálhatják az egész projektet. A prezentációt a Canon imagePress 7000 készülékkel nyomtatott fényképalbumok és ismertetők, valamint a Canon imagePress C1+ készülékkel készült, átlátszó fedőréteggel bevont kártyák bemutatása színesítette.
A szeminárium a Canon által Európában elindított Essential Business Builder Program (EBBP) bevezető előadása volt, mivel jelenleg a Canon a közép-kelet-európai régióban tervez egész napos EBBP szakmai workshopokat.
“Az ügyfelektől számos pozitív visszajelzés érkezett Garry előadásával kapcsolatban: szakmai háttere és tapasztalata mellett előadói képessége is nagy hatással volt a hallgatóságra. Nagyon várjuk, hogy a Magyarországon júniusban megtartandó első workshopon viszontláthassuk Garry-t, valamint mélyebben megismerhessük stratégiáját és elképzeléseit a jövő nyomdász nemzedékéről” – mondta Lakos László, a Canon Hungária Kft. vállalati üzletágának marketing csoportvezetője.