Az első teljes üzleti évében azonban már 1,075 milliárdos bevétellel 85 millió forintos nyereséget céloz meg – derül ki a társaság kibocsátási tájékoztatójából. Bár a fő piac a terjeszkedés első ütemében még Magyarország, rövid időn belül Németországban, valamint Nyugat-Európa más országaiban is tervezik a megjelenést. A régiós államok közül az elsődleges célpont a mérete és lakossága alapján jelentős felvevőpiacnak számító Románia. A HybridBox termék lényege, hogy egyetlen készülékben összpontosulhat bármilyen bejövő jel – földi sugárzású digitális vagy iptv, műholdas adás, illetve internet -, és ez mind egyetlen készüléken keresztül jelenik meg a televízió képernyőjén.
Hazánkban a társaság versenytársaiként az iptv-szolgáltatók említhetők, bár ezek a dokumentum szerint a HybridBox nyújtotta lehetőségeknek csak egy részét fedik le. Külföldön a Google dolgozik hasonló jellegű terméken, ám a GoogleTV még a fejlesztési szakaszban jár. Miután a társaság elsődleges célja a növekedés, a nyereséget közép- és hosszú távon osztalékfizetés helyett inkább fejlesztésekre és akvizíciókra kívánják fordítani.