Connect with us

Hirdetés

technokrata

Javítják a magyarok az uniós tévépenetráció-statisztikát

Dotkom

Javítják a magyarok az uniós tévépenetráció-statisztikát

Magyarországon többen rendelkeznek tévékészülékkel, cd-, illetve dvd-lejátszóval és személyi számítógéppel, mint az európai átlag – derül ki a Nielsen piackutató által most publikált elemzésből.

Kevesebb viszont itthon az mp3 lejátszó, a netes mobiltelefon, illetve a videojáték-konzol (mint például az Xbox, a Wii vagy a Playstation). A kutatásban megkérdezett magyarok 98 százalékának van működőképes televíziója és 96 százalék használ személyi számítógépet vagy laptopot, 87 százaléknak van dvd-lejátszója és 86 százalék hallgat cd-lejátszót. Mindegyik eszköz európai átlaga jó néhány százalékkal marad el a magyar penetrációtól. Szintén nagyon népszerű Magyarországon az internetezésre vagy videózásra nem használható mobiltelefon, amivel a megkérdezettek 57 százaléka rendelkezik. Az európai átlag szintén 57 százalék, míg a globális középérték csak 51 százalék. Ugyanakkor a magyarok csupán 44 százalékának van olyan mobiltelefonja, amellyel videózhat vagy internetezhet. Európában ez az arány 47 százalék – világszerte 41 százalék az átlag.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés