Connect with us

Hirdetés

technokrata

Közösségi site a PlayStation második dobása

Dotkom

Közösségi site a PlayStation második dobása

Új életre kel a PlayStation 3 videojáték-konzol azzal, hogy a Sony létrehozta a termék felhasználóinak közösségi site-ját.

A Home nevű portált a Second Life virtuális világa ihlette, azzal a különbséggel, hogy ebbe a PlayStation-felhasználók kapcsolódhatnak be, akik a játékgépek közös internetes használatát lehetővé tevő PlayStation Networkről tölthetik le a szükséges szoftvert. Ezt követően megalkothatják virtuális hasonmásukat (avatar), majd útra kelhetnek a Home központi plazájába, ahol táncolhatnak, bowlingozhatnak, moziba mehetnek és sok minden mást csinálhatnak. Mindez hasonlóan történik, mint más virtuális világokban, ám nem ugyanúgy. A Sony ugyanis professzionálisan megtervezett környezetet dolgozott ki és mintegy gondnokként felügyeli internetes környezete alakulását. (A Time újságírója szerint, aki tesztelte a Home-ot, emiatt minden kissé túl tökéletesre sikerült.)A Home azon a felismerésen alapul, hogy a videojátékok szerelmesei a való világban is társaságban használják konzoljukat, a játékok sokszor kevésbé fontosak, mint a hozzájuk kapcsolódó közösségi élmény. A portál lehetővé teszi, hogy olyan véletlenszerűen kiválasztott játékostársakat is találjanak, akiknek csak avatarját ismerik. Emellett olyan játékokat is felfedezhetnek, amelyeket a virtuális közösség ösztönzése nélkül nem ismernének meg.

A PlayStation Networknek 17 millió felhasználója van világszerte. Erre a tömegre építve a Sony remélheti, hogy jelentős bevételekre tehet szert a Home-ra felkerülő termékek, szolgáltatások gyártóitól, nyújtóitól.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés