Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Infonetics kutatásai is igazolják a D-Link piacvezető pozícióját az otthoni hálózati eszközök pia

Dotkom

Az Infonetics kutatásai is igazolják a D-Link piacvezető pozícióját az otthoni hálózati eszközök pia

A D-Link 3 millió szélessávú eszközt értékesített 2004-ben, Kelet-Európa 11%-kal veszi ki a részét a teljes európai forgalomból.

A D-Link, a világ egyik vezető hálózati és kommunikációs technológiai fejlesztője bejelentette, hogy a cég az árbevétel szerinti piaci rangsor első helyén áll a szélessávú otthoni hálózati eszközök piacán az Infonetics Research – egy nemzetközi piackutató és tanácsadó vállalat – jelentése szerint.

A D-Link 3 millió szélessávú eszközt adott el 2004-ben. Ennek 39%-át – 1,2 millió eszközt – Európában értékesítettek. Ez a tény is jelzi a D-Link piaci erejét kontinensünkön.

„A telekommunikációs szolgáltatókra egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy bevételüket nagysebességű adat-, hang- és IP videó továbbításra alkalmas szélessávú csomagok bevezetésével növeljék. Ez a törekvés még az Internet kapcsolatnál is nagyobb növekedési potenciált rejt magában.” – mondta a jelentés szerzője, Richard Webb, az Infonetics Research elemzője.

“Az első helyen álló D-Link olyan cégeket előzött meg árbevételével a teljes otthoni hálózati eszköz piacon, mint a Cisco-Linksys vagy a Thomson; ezek a gyártók egyaránt rendelkeznek DSL, kábel és útválasztó termékekkel, mely jelentős versenyelőnyt jelent számukra a DSL vagy kábel specialistákkal szemben.”

A D-Link szélessávú eszközeinek európai értékesítéséből Kelet-Európa 11%-kal vette ki részét. A régióban az első számú szereplő Magyarország, ahol a vállalat rendkívül sikeres üzletet kötött a magyar telekommunikációs céggel, a Matávval (Magyar Telekom).
„A D-Link jelentős beruházásokat hajtott végre a VoIP kutatás-fejlesztés területén, hogy a technológiai trendek áramvonalában maradjon az otthoni hálózati eszközök piacán, ahol a hang-, média- vezeték nélküli és tároló-szolgáltatások IP-n keresztül történő integrálása mind nagyobb szerepet kap.” – mondta AJ Wang, a D-Link vezető technológiai szakértője. „A D-Link az otthoni hálózati és hozzáadott érték szolgáltatások széles palettáját kínálja a legjobb áron a szolgáltatók számára, hogy azok hónapról hónapra mind több és több előfizetőt szolgálhassanak ki.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés