Connect with us

Hirdetés

technokrata

A gazdasági visszaesés utolérte a webes hirdetési piacot

Dotkom

A gazdasági visszaesés utolérte a webes hirdetési piacot

5 százalékkal csökkentek 2009 első negyedévében az internetes hirdetési cégek bevételei, tette közzé az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers.

Márciusig a webes hirdetésekre az Egyesült Államokban 5,5 milliárd dollárt költöttek, szemben 2008 utolsó negyedévében elért 6,1 milliárd dollárral. Az IAB szerint ez volt az első jelentős visszaesés több mint 6 év, szinte töretlen növekedés után. Néhány gyenge negyedév volt csak ebben az időszakban, a mostani azonban bőven alulmúlja a korábbi negatív csúcsokat.

A visszaesés ellenére, az elemzők szerint a netes hirdetési piacot kevésbé sújtja a válság, mint a reklámpiac egészét. “A jelen gazdasági helyzet valóban kihívásokkal teli”, mondta el David Silverman a PricewaterhouseCoopers munkatársa. Mindazonáltal az interaktív média egyre növekvő szeletet fog kihasítani magának a hirdetési tortából.

Az IAB elnöke, Randall Rothenberg biztos abban, hogy a webes hirdetési piac továbbra is népszerű marad, és visszapattan, amint a gazdasági helyzet javulásnak indul, írta meg a BBC.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés