Connect with us

Hirdetés

technokrata

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

Dotkom

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

A SAO-Synergon Kft. biztosítja a Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT Hungary részére.

A British American Tobacco Hungary helpdesk és desktop support szerződést kötött a Synergon Informatika Nyrt. 100 %-os tulajdonában lévő SAO-Synergon Kft-vel. A Synergon csoport és a BAT Hungary eddigi együttműködése a most megkötött szerződéssel kiegészülve tovább erősödött, az új megállapodás eredményeként a Synergon csoport üzemelteti a BAT Hungary informatikai infrastruktúrájának jelentős részét. A jelenlegi helpdesk és desktop support szerződés egy évre szól.

A 2006. májusában kiírt meghívásos pályázat nyerteseként a SAO-Synergon Kft. augusztus elseje óta helpdesk és desktop support szolgáltatásokat nyújt a BAT Hungary budaörsi központjában, valamint pécsi gyárában. A Synergon csoport ezt megelőzően szerver és hálózat üzemeltetési szolgáltatásokat biztosított a BAT részére. Jelen szerződéssel kiegészülve a Synergon csoport üzemelteti és támogatja a BAT informatikai infrastruktúrájának jelentős részét.

A szolgáltatás átvételére, illetve a támogatáshoz szükséges környezet kialakítására másfél hónap állt rendelkezésre. A bevezetési projekt során a helpdesk szolgáltatás – mely korábban Budaörsön működött – a SAO-Synergon központi szolgáltató központjába (Service Center) került.

A SAO-Synergon Kft. munkatársai folyamatosan biztosítják a szolgáltatási szerződéseiben meghatározott SLA (Service Level Agreement) szerinti működést, illetve a 7/24-es folyamatos rendelkezésre állást a BAT Hungary központjában és telephelyein egyaránt. A feladat ellátásához a SAO nyolc új munkatárssal bővítette csapatát. A szerződés értelmében a SAO a két telephelyen több mint hatszáz munkaállomás működését biztosítja. A támogatás kiterjed a kiskereskedelmi tevékenységet végző munkatársak által használt informatikai infrastruktúrára is. A projekttel kapcsolatban a SAO Service Center-ében havi szinten átlagosan 2000 telefonhívással számolnak.

A szolgáltatás augusztus elsejével, zökkenőmentesen elindult. A BAT és a SAO a tranziens projektet sikeresnek értékelte, mivel a szolgáltatás minősége messzemenően megfelel az elvárásoknak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés