Connect with us

Hirdetés

technokrata

Két újabb szalmai díjat kapott a HostLogic

Dotkom

Két újabb szalmai díjat kapott a HostLogic

Két SAP partnerdíj és 1,5 milliárd forintos árbevétel jelzi a vállalat 2011-es sikerét.

A válság óta először ismét 1,5 milliárd forint fölé emelkedett a HostLogic Kft. árbevétele, amely egyrészt az informatikai beruházások fellendülésével, másrészt a vállalat hatékonyság-orientált stratégiájával magyarázható. A pénzügyi eredmények mellett a cég számára az a két szakmai díj is fontos visszajelzést jelentett, amelyeket a közelmúltban az SAP Hungary Kft. ítélt oda a vállalatnak. A tavalyi évben a HostLogic magyar és nemzetközi ügyfélköre sikeres, jellemzően exportorientált vagy a feldolgozóiparban tevékenykedő cégekkel bővült. Ennek, valamint a régi, hosszú távú vevők számára nyújtott szolgáltatások folyamatos növekedésének köszönhetően nem csak a vállalat árbevételének szintje, hanem annak szerkezete is pozitívan változott.

A HostLogic teljesítményét az ügyfeleken túl az SAP Hungary Kft. is elismerte. A vállalat a tavalyi eredményei alapján 2012 márciusában vette át a legjobb partnernek járó díjat az SAP Business All-in-One kategóriában, és árbevétele alapján ugyancsak első helyen végzett az SAP Business One megoldást kínáló partnercégek között. „Az eredményeink azt mutatják, hogy az elmúlt két évben végrehajtott szerkezeti átalakítások és a technológiai beruházásaink sikeresek voltak, és az üzleti működésünk hatékonysági mutatói 2011-ben visszaálltak a gazdasági válság előtti szintre.”- nyilatkozta Görbics Zoltán, a HostLogic Kft. ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „Külön öröm számunkra, hogy a nemzetközi tanácsadási tevékenységünkben is újra hosszabb távú szerződéseket kötünk.” A cég már nem csak európai országokban nyújt speciális szaktudású tanácsadást: a tavalyi évhez hasonlóan 2012-ben is ellát távoli projektfeladatokat például Szingapúrban vagy az Egyesült Államokban.

Trendek a piacon

„Azt érzékeljük, hogy a sikeresen működő vállalatok a gazdasági recesszió ideje alatt is szívesen költenek az informatikára, ugyanakkor a válság által megérintett cégek 1-2 évig visszafogták fejlesztéseiket. Tavaly már ez utóbbi csoport is úgy vélte, hogy érdemes az IT területbe invesztálni.” – mondta el Molnár Attila, a HostLogic Kft. üzletág igazgatója, majd kiemelte, hogy 2011-ben számos olyan ügyféllel dolgoztak, akik átfogó, nagy projektek helyett inkább egy-egy részfunkció – például a kontrolling – informatikai hátterének korszerűsítésére koncentráltak.

Az elmúlt évekhez hasonlóan 2011-ben is a költségoptimalizálás volt a slágertéma. A HostLogic tapasztalatai szerint a vállalatok működésében a gyártási folyamat az egyik olyan kiemelt terület, ahol jelentős megtakarítást érhetnek el a cégek. Különösen igaz ez az élelmiszeriparra, ahol a romlandó alapanyagok miatt még nagyobb hangsúlyt kap a naprakészség és a pontos követés.

Folyamatosan fejlődő hosting szolgáltatások 

Az elmúlt két évben a HostLogic a hosting területén végezte a legjelentősebb beruházásait, amelyek a cég szolgáltatási színvonalának javulását eredményezték, valamint a gyorsabb bevezethetőség miatt újabb piaci igényeket is ki tud szolgálni a vállalat a stagnáló piacon. A tárolókapacitások menedzselésének tekintetében mára az ország egyik legnagyobb IBM partnerévé vált a HostLogic. Virtuális szervertechnológiájának (pl. cloud computing) köszönhetően szinte minden piaci igénynek képes megfelelni nagyon rövid válaszidővel nemcsak Magyarországon, de a régió szinte minden országában, amelyet a törökországi hosting ügyfelek fokozatos bővülése is igazol.

A cég szolgáltatásait ma már a magyarországi középvállalatokon túl a regionális és nemzetközi nagyvállalatok, multinacionális cégek is igénybe veszik a legmagasabb sztenderdeknek is megfelelő technológiák, valamint a versenyképes ár miatt.

Távlati tervek

A HostLogic üzleti stratégiájában a beruházás továbbra is lényeges elem marad, amely egyrészt a technológiai innovációra, másrészt a szolgáltatási tartalmak bővítésére irányul. A magyarországi középvállalati pozíciójának erősítése és a nemzetközi SAP szolgáltatások bővülése mellett a HostLogic továbbra is fontosnak tartja a kisvállalati képességeit hazai és regionális viszonylatban egyaránt. Az egyes iparágakban, valamint a vállalatcsoportokon belül ugyanis a nagy és közepes vállalatok mellett kis cégek is működnek, s a HostLogic szándéka, hogy mindhárom „nyelvet” beszélje, és egységesített informatikai megoldásokat kínáljon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés