Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új, érintkezés nélküli kézbesítési módot kínál ügyfeleinek az Express One

express one

Dotkom

Új, érintkezés nélküli kézbesítési módot kínál ügyfeleinek az Express One

Új, érintkezés nélküli kézbesítési módot kínál ügyfeleinek az Express One

A koronavírus miatti járványügyi intézkedésekhez alkalmazkodik ezzel a lépéssel a futárszolgálat

Érintkezés nélküli kézbesítési lehetőséget vezetett be március 17-től az Express One futárszolgálat. Az Osztrák Posta csoporthoz tartozó cég a koronavírus járvány következtében kialakult helyzetre igyekezett reagálni, elősegítve, hogy a futárok és a küldemények átvevői megtarthassák a biztonságosnak ítélt két méteres távolságot.

„Elsődleges számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme, ezért dolgoztunk ki egy olyan megoldást, ami minimalizálja a személyes érintkezést, és megfelel a járványügyi intézkedéseknek”

– mondta az új szolgáltatásról Pesztericz Péter, az Express One ügyvezető igazgatója.

Az új kézbesítési mód lényege, hogy amennyiben a címzett szeretné elkerülni a személyes kontaktust a futárral, nem kell közel kerülniük egymáshoz, és a csomag átvételét a címzett saját okostelefonján is igazolhatja. Erre a célra az Express One létrehozott egy külön felületet, az alairas.expressone.hu oldalt. Itt a címzettek egy, a futár által a helyszínen megadott, véletlenszerűen generált kód segítségével, saját okostelefonjuk képernyőjén keresztül igazolhatják a küldemény átvételét.

Hogy néz ki mindez a gyakorlatban?

A címzettek már a küldemény érkezését jelző értesítő e-mailben tájékoztatást kapnak arról, hogy érintkezés nélkül is átvehetik csomagjukat. Ha szeretnék tartani a két méteres távolságot, ezt a futár megérkezésekor jelezhetik. Amikor a futár megérkezett, a címzettnek fel kell keresnie saját okostelefonján az alairas.expressone.hu oldalt, amit az értesítő e-mailből akár egyetlen kattintással elérhet. Következő lépésként a futár által generált kódot kell beírni a felületen megjelenő ablakba, megnyomni a „jóváhagyom” gombot. Ekkor juthat el az aláíró felületig, így a címzett a saját okostelefonján tudja aláírásával visszaigazolni, hogy a kézbesítés megtörtént. Miután a futár ellenőrizte saját eszközén az adatok beérkezését, a küldeményt a címzettől két méteres távolságban lehelyezi.

Azoknál a megrendeléseknél, ahol a futárnak kell utánvétet beszednie, sajnos nem megoldható az érintkezés nélküli kézbesítés, ezért a futárszolgálat mindenkinek azt javasolja, hogy ha a választott webáruháznál megoldható, válasszon egyéb fizetési módot, mint online fizetés vagy banki átutalás.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés