Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Huawei bemutatta teljes körű integrált mobil kínálatát

Dotkom

A Huawei bemutatta teljes körű integrált mobil kínálatát

A Huawei, az információs és kommunikációs technológiák egyik vezető globális szállítója a mai napon több mint száz terméket állított ki a 2015-ös CES (Consumer Electronics Show) szórakoztatóelektronikai kiállításon, beleértve legújabb zászlóshajó okostelefonjait, viselhető okoseszközeit, táblagépeit, mobil- illetve otthoni hozzáférést biztosító eszközeit, okos otthon készülékeit, over-the-top (OTT) megoldásait és járműbe építhető moduljait. A vállalat emellett bejelentette a Hilink kor vízióját: a Huawei stratégiáját, amellyel világszerte teljes körűen integrálható mobil internet megoldásokat kínálhat a fogyasztók számára. A Hilink megoldás célja, hogy a legkorszerűbb technológiát juttathassa el mindenhová, és így kivételes kapcsolódási élményeket teremthessen az emberek számára.

„2014-ben az eddigi legjelentősebb eredményeinket könyvelhettük el. A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét: okostelefon eladásaink a tavalyi évihez képest 30 százalékkal növekedtek, és elérték a 11,8 milliárd dolláros értéket. A Huawei P7 és a Huawei Mate7 zászlóshajó okostelefonjaink világszerte népszerűnek bizonyultak. Mindeközben pedig a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára 2014 októberében” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.

„Továbbra is az okostelefon-üzlet megerősítése a célunk, és a jövőben is integrált, intelligens élményt biztosítunk majd a fogyasztók számára. A Huawei mobil szélessáv terén szerzett erős adottságait mozgósítva folytatjuk az autós hálózatokban és a Dolgok Internetében (Internet of Things) rejlő lehetőségek feltérképezését, arra törekedve, hogy jobb okos élményeket – mint például a vezetéstervezés, az autóvezetési preferenciák, a biztonsági elemzés – teremthessünk a „nagy adat” (big data) és a felhő alapú szolgáltatások integrálásával.” – tette hozzá Richard Yu.

Vezető szerepben a Huawei zászlóshajói

A Huawei közép és prémium kategóriás telefon-stratégiájának sikerét bizonyítja, hogy a vállalat okostelefonjai világszerte kedvező fogadtatásban részesülnek, amely egész évben a kiszállítások számának megugrásához vezetett. Ennek eredményeként a Huawei márkaismertsége 2014-ben 65 százalékra nőtt, az azt megelőző évben mért 52 százalékról, illetve a márka ajánlások értéke elérte a 43 százalékot az IPSOS szerint.

A vállalat Huawei és Honor márkájú termékeket is kiállított a CES 2015 technológiai seregszemlén, többek között a Huawei P7 okostelefon Sapphire, Arsenal és standard verzióját, a Huawei Mate 7 prémium és standard készülékeket, valamint a Huawei Honor 6-ot és a Honor 6 Plus-t.

A Huawei P6 sikerének nyomában a P7 okostelefon kiszállításai elérték a 4 millió darabot, a készülék 2014. májusi, párizsi bemutatását követő első hat hónapban. Időközben a Huawei Mate7 modell is kedvező fogadtatásban részesült világszerte a tavaly szeptemberi piacra dobása óta.

A szintén az IFA-n, 2014 szeptemberében bemutatott G7 kiszállításai is elérték a több mint egymillió darabot az első két hónapban, amely tovább erősíti a Huawei pozícióját, mint az egyik vezető beszállító az okostelefonok piacán.

A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatja a „Hilink” kor vízióját

A csúcskategóriás okostelefonok bemutatása mellett a Huawei az idei CES technológiai kiállításon tárta fel Hilink kor vízióját, amely a vállalat stratégiája arra, hogy teljes mértékben integrált mobil internet megoldásokat kínáljon világszerte a fogyasztók számára. A Huawei termékeit azért tervezik, hogy a fogyasztók sokféle elvárásainak megfeleljenek a globális mobil internet világában. Az otthoni hálózatba kapcsolt okos termékek platformjának célja, hogy könnyű kapcsolatot hozzanak létre az emberek között bárhol, bármikor. Ide tartoznak többek között a tömegkommunikációs eszközök, a tárolási termékek, a levegő minőség ellenőrzők, az okos csatlakozók, az infravörös távirányító fény, és az okos elektromos szellőző. A Huawei MediaPad T1 és X1, a viselhető TalkBand B1, az E5 PRO mobil Wi-Fi, az olyan otthoni hozzáférést biztosító eszközök, mint a PT500 és a WS331C, az OTT Huawei M330 és a járműre szerelhető modul, a ME909Tu-565 szintén megtekinthető a CES 2015 kiállításon, bemutatva a Huawei „Hilink” megoldását.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés