Connect with us

technokrata

A SMART növelte részesedését az interaktív táblák piacán

Dotkom

A SMART növelte részesedését az interaktív táblák piacán

A SMART Technologies bejelentette, hogy a cég egyre magasabb részesedéssel továbbra is vezető az interaktív táblák globális piacán.

2009 második negyedévében az interaktív táblák termékkategóriájában a SMART részesedése 52,8 százalék volt – ez több mint duplája a piac második legnagyobb részesedéssel bíró szereplőjének, és nagyobb, mint a SMART összes versenytársának részesedése együttvéve, valamint 2,6 százalékponttal magasabb a SMART első negyedéves részesedésénél.

A második negyedévben a SMART Board interaktív táblák eladásai különösen erősek voltak az Amerikai Egyesült Államokban, ahol a cég részesedése 63.4 százalék, két és félszer több, mint a legnagyobb versenytársé. Ez az érték is 3,3 százalékponttal magasabb, mint az előző negyedéves adat. A világ többi nagy piacán is erős maradt a SMART kategórián belüli részesedése. A második negyedéves adatok szerint Kanadában 84 százalék, Mexikóban 71,7 százalék, az Egyesült Királyságban 57,7 százalék, Ausztráliában és Új-Zélandon pedig 50,6 százalék a SMART részesedése. Franciaországban a kanadai cég részesedése 22,2 százalékponttal emelkedett, így az eléri a 36,2 százalékot, Brazíliában pedig 18,8 százalékponttal haladja meg az első negyedéves számokat, ami 35,3 százalékot jelent. Az adatok az interaktív táblák piacát több mint kilenc éve figyelő Futuresource Consulting nevű vezető globális piackutatótól származnak.

Az összes gyártó együttesen mintegy 180 873 interaktív táblát értékesített a második negyedév során, ami jelentősen meghaladja az első negyedéves 124 527 darabot. Ennek több mint a felét, 101.504 darabot az Egyesült Államokban értékesítették, amiből 64 414 a SMART terméke (az első negyedévben a SMART 34000 táblát adott el az USA-ban). A SMART az Európát, Közel-Keletet és Afrikát tömörítő EMEA régióban valamint az Ázsia-Csendes Óceáni térségben is megőrizte vezető szerepét. Az amerikai jelenleg a világ legnagyobb és leggyorsabban növekvő piaca az interaktív táblák termékkategóriáját tekintve.

A Futuresource előrejelzése szerint 2009-ben összesen több mint 320 000 interaktív táblát értékesítenek az Egyesült Államokban, amely az eddigi legmagasabb éves előrejelzés. Világszerte már több mint kétmillió interaktív táblát használnak, és a termékkategória további gyors növekedésen megy keresztül. A Futuresource egy korábbi jelentésében közölte, hogy 2008-ban globálisan 557 000 interaktív táblát értékesítettek, ami 2007-hez képest 32 százalékos növekedésnek számít. A piackutató szerint a következő öt év során az üzembe helyezett interaktív táblák száma eléri a hétmilliót, ami azt jelenti, hogy a világ minden ötödik tantermében üzemel majd ilyen eszköz. A SMART 175 országban eddig több mint 1,2 millió SMART Board interaktív táblát telepített, így világszerte több mint 25 millió tanuló élvezheti a termék előnyeit.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki Magazin