Connect with us

Hirdetés

technokrata

Szenved az internetes matuzsálem

Dotkom

Szenved az internetes matuzsálem

A nap bukása.

A korábban jelentős amerikai internetes cég, az AOL árbevétele zuhant a harmadik negyedévben, profitját csupán befektetéseinek értékesítésével tudta feltornázni. A vállalat profitja a tavalyi 74 millió dollár után 172 millió dollárra javult a most véget ért három hónapban, miközben az árbevétel 26 százalékkal, 563,5 millió dollárra zuhant – ami még mindig jobb a Reuters által megkérdezett elemzők által várt 557 millió dollárnál.

Az amerikai internetes reklámpiac továbbra is meglehetősen rossz állapotban van, ezért hiába próbálkozott az AOL az utóbbi időben, például a TechCrunch nevű blog, a Things Lab és a 5Min Media megszerzésével, illetve hiába költött 50 millió dollárt ötszáz amerikai helyi hírportál indítására: reklámbevételei 27 százalékkal, 292,8 millió dollárra estek. A Time Warnerről való tavalyi leválasztása óta folyamatosan szenvedő AOL ezért csupán a Kayakban és az ICQ-ban birtokolt részesedésének eladásával tudta nyereségét növelni. Ennek ellenére közelmúltbeli pletykák szerint az AOL a Yahoo! megvásárlásáról tárgyalt számos fedezeti alappal, ajánlatot azonban egyelőre nem tettek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés