Connect with us

Hirdetés

technokrata

A versenytársak aggódnak a djuice miatt?

Dotkom

A versenytársak aggódnak a djuice miatt?

A Telenoron kívüli szakmai körökben elhibázottnak tartják a djuice kiszervezését (a korábbi Pannonból), s egyesek úgy értesültek, hogy a mobiltávközlési cég fontolgatja, hogy ismét házon belülre szervezi a márkát.

Mások elhamarkodottnak tartják az előbbi megjegyzéseket, hisz csupán bő egy hónap telt el a márka kiszervezése óta. A djuice különválása a Pannontól szervezeti és fizikai különválást jelentett. A 20 fős csapat levált az anyacégről, saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege van, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól vásárolják.

A norvég anyavállalat szabad kezet adott a magyar djuice-csapatnak a fiataloknak szánt márka megújításában. A djuice Magyarországon már hat éve van jelen, több mint 400 ezer előfizetővel. Az aggodalmakat akarja eloszlatni a Telenor Magyarország lapunknak megfogalmazott véleménye is, a cégtől ugyanis azt a tájékoztatást kaptuk, hogy “elkötelezetten hiszünk a multibrand stratégiában, ami révén ügyfeleik életstílusuknak és igényeiknek megfelelő szolgáltatások közül választhatnak, ellentétben az univerzális megoldásokat kínáló márkákkal. Azok pedig, akik aggodalmat éreznek a djuice jövőjéért, mind a Telenor-csoporton kívül találhatóak”. Biró Balázs, a djuice vezetője szerint is teljes mértékben megalapozatlanok az információk, aggódni csak a versenytársaknak van okuk. Az április elején indított bevezető kampány jelenleg is tart, az országos értékesítési hálózat kiépítésének első szakasza sikeresen zárult, a djuice szakmai csapata 18-ról 24 fősre nőtt, az értékesítési eredmények több mint biztatóak, a márka nyári aktivációs programjainak indítása jelenleg zajlik. Ennek megfelelően érthető, hogy a versenytársak aktív aggodalommal követik a djuice piaci térnyerését – véli Bíró.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés