Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Antenna Hungária 3D-s focival csábít

Dotkom

Az Antenna Hungária 3D-s focival csábít

Tavaly év végén a magyarországi háztartások 4,4 százaléka rendelkezett az Antenna Hungária (AH) Zrt.

MindigTv szolgáltatásának vételére alkalmas eszközzel – jelentette be a társaság. A digitális földfelszíni platform adásainak lakossági lefedettsége várhatóan 95 százalékra nő 2010 végéig, mivel az AH négy új digitális telephelyen indítja el a DVB-T rendszerű műsorszórást. Tavaly 11 új átjátszóállomást helyeztek üzembe, így az év végére a MindigTv lefedettsége elérte a 88 százalékot. Jelenleg hét csatorna – az m1, az m2, az RTL Klub, a Tv2, a Duna Tv, a Duna II. és az Euronews – adása fogható ingyenesen a MindigTV keretében, további két televízió, az ATV és a Hír Tv adása előfizetéses pre-paid konstrukcióban érhető el. Idén több tévécsatorna adásával bővül a kínálat – mondta Jean-Francois Fenech vezérigazgató. A cég idén is folytatja a tavaly év végi hajrában jól vizsgázott promóciós kampányt, a társaság elsősorban az év kiemelkedő sporteseményeire koncentrál. A vancouveri téli olimpia apropóján indított kampányt követően a nyári labdarúgó-vb mérkőzései lesznek az első, Magyarországon is 3D-ben közvetített adások.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés