Connect with us

Hirdetés

technokrata

A svájci óra szerint lejáróban a válság ideje

Dotkom

A svájci óra szerint lejáróban a válság ideje

Az első félévben 29 százalékkal, 299 millió svájci frankra esett vissza a Swatch nettó profitja, az elemzések azonban mindössze 259 milliós nyereséget valószínűsítettek – jelentette a vállalat.

A üzemi nyereség 42 százalékkal, 345 millió frankra csökkent, a kereskedelmi árrés 21-ről 14,7 százalékra mérséklődött. A világ legnagyobb óragyártójának forgalma a válság hatására 17 százalékkal gyengült idén, a második negyedévben azonban az órák piacán is fellendülő vásárlási kedv mutatkozott, olyannyira, hogy a vállalat adatai szerint csaknem a tavalyi színvonalat produkálták. A svájci óriás a jövőt illetően is optimista, s az év hátralévő részében is növekvő megrendelésekkel számol, egyes jóslatok szerint év végére akár a 2008-as eredményét is felülmúlhatja. A bejelentésre a vállalat papírjai mintegy 10 százalékot erősödtek. A cég értékesítésének egyharmadát az Omega márka teszi ki, ez volt a 2008-as pekingi olimpiai játékok egyik fő támogatója s hivatalos időmérője is. Ezt követi a sorban – bevétel alapján – a Swatch, a Tissot, a Longines és a Rado.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés