Connect with us

Hirdetés

technokrata

Luxus PC igényes vevőknek

Dotkom

Luxus PC igényes vevőknek

A Hewlett-Packard megirigyelte a prémium termékeken elérhető profitot más gyártóktól, ezért luxus PC-vel lép piacra.

Az elmúlt években a Hewlett-Packard képes volt veszteséges PC-üzletágát nyereséges divízióvá tenni, ám ami ehhez elég volt, az kevés a továbblépéshez. A további növekedéshez egy új termékcsoport piaci bevezetésébe kezdett a cég, amely mintegy másolata a Toyota Lexus márkájának, azaz a HP-hez kapcsolódva a luxusigények kielégítését szolgálja. Az újdonságok közül az első fecske a Blackbird 002 névre keresztel asztali számítógép.

Első ránézésre semmi különös nem látszik a fekete dobozos PC-n, amely képernyővel együtt 2500 dollárba kerül. A magas árat az extrateljesítmény, illetve a gép különleges támogatása indokolja. A termék felveheti a versenyt az Apple Macintoshok elismerten jó teljesítményével és megbízhatóságával, és persze esélyt nyújt a gyártónak arra, hogy ezeken a gépeken – hasonlóan az almás cég iMacjaihoz és Mac Prójaihoz – darabonként 20 százalék körüli profitot érjen el.

A Blackbirdet egyelőre csak elektronikus úton árulják, ezért a fogyasztónak nincs módja élőben megnézni mit tud a gép, de az alacsonyabb eladott mennyiség nagyobb lehetőséget ad HP-nek arra, hogy külön-külön minden Blackbird-vásárlóval személyre szabottan foglalkozzon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés