Connect with us

technokrata

Az Epicor nyerte a legjobb ügyféltámogatást nyújtó szervezetnek járó elismerést a nemzetközi Stevie

Dotkom

Az Epicor nyerte a legjobb ügyféltámogatást nyújtó szervezetnek járó elismerést a nemzetközi Stevie

A cég az ügyféltámogatás területén nyújtott kimagasló teljesítményéért kapta az elismerést a harmadik alkalommal megrendezésre kerülő éves International Business Awards rendezvényen.

A globális középvállalati piac számára fejlesztett ügyviteli megoldások vezető szállítója, az Epicor Software Corporation bejelentette, hogy a 2006-os International Business Awards rendezvényen elnyerte a legjobb ügyféltámogatást nyújtó vállalatnak járó Stevie-díjat.

A döntőbe kerülésről egy kéthónapos előzetes mérlegelés során a világ minden tájáról összeválogatott önkéntes szakértők határoztak, a díj odaítéléséért felelős bizottság tagjai és segítőik pedig a döntősök közül választották ki a Stevie-győzteseket. Az Epicor eredményei és az ügyfeleik számára nyújtott globális teljesítménye alapján kapta az elismerést. A Stevie-díj zsűrije figyelembe vette az ügyfelek visszajelzéseit, valamint az Epicorról szóló negyedéves felmérések eredményét is, amelyek hat fontos teljesítménytényező alapján rangsorolták az ügyféltámogatási csoportot: hozzáállás, kommunikáció, eredmény, tudás, megoldás és időtényező.

A világ különböző pontjain 250-nél is több, az ügyféltámogatás területén dolgozó kollégával rendelkező Epicor húsz nyelven nyújt élő támogatást több mint 15 globális támogatási központjában, mindemellett számos csúcskategóriás terméktámogatási eszközt és rendszert is kínál.

A nemzetközi Stevie-díj nyerteseit a több mint 30 ország cégei és magánszemélyei által ajánlott mintegy 700 jelöltből választották ki. Az International Business Awards az egyetlen globális, mindenre kiterjedő üzleti díjprogram, amely a munkahelyeken nyújtott nagyszerű teljesítményeket ismeri el. A becenevét a görög „koronás” szóból eredeztető Stevie-díjat gálavacsorán adják át a győzteseknek.

A legjobb ügyféltámogatást nyújtó vállalatként szerzett első helye mellett az Epicor elismerésben részesült azért is, mert a Legjobb multinacionális vállalat kategóriában kétszer egymás után döntős helyen végzett, valamint a Legjobb új termék kategóriában is döntőbe jutott az Epicor Portallal, amely az Epicor alkalmazások önirányított szerepekre épülő, a cégközi együttműködésre lehetőséget adó, intuitív kezelőfelületű és nagyszerű használati élményt biztosító hozzáférési szerver-keretrendszere.

Magyarországi vonatkozások
Az Epicor magyarországi leányvállalatánál, az Epicor Software Hungary Kft.-nél 22 fős hotline konzulensi csapat működik, amely a teljes EMEA régiót lefedi szolgáltatásaival. A hotline kollégák összesen 15 nyelven – a világnyelveken és a régió országainak nyelvein – támogatják az ügyfeleket.

Az Epicor nagy figyelmet fordít a hotline csapat képzésére: a kollégák az Epicor Scala University keretében végzik el a Bootcamp kurzust, és ezt követően 4 vizsgát tesznek le a a Scala Accredited Associate cím megszerzéséhez.

Az IITT minőségbiztosítási tanúsítvány szerint az Epicor által nyújtott hotline szolgáltatás kiemelkedően magas színvonalú professzionális szolgáltatás, amely szilárd támaszt nyújt az Epicor iScala rendszert használó ügyfeleknek a biztonságos és kiszámítható üzletmenet folytatásához.

Néhány szó a Stevie-díjakról
A New York Post által az „üzleti világ saját Oscarjának” nevezett (2005. április 27.) Stevie-díjakat három kategóriában osztják ki: ezek neve The American Business Awards, The International Business Awards és The Stevie Awards for Women Entrepreneurs (Amerikai üzleti díjak, Nemzetközi üzleti díjak és Női vállalkozók). Mindenféle méretű és típusú cég (illetve a mögöttük álló személyek) megkaphatja; a díjak a világ bármely pontján a munkahelyeken nyújtott kimagasló teljesítményt ismerik el.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki Magazin