Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új üzleti intelligencia és elemző rendszer

Dotkom

Új üzleti intelligencia és elemző rendszer

TARGIT üzleti intelligencia rendszer az XAPT Hungary Kft.-től.

Új üzleti intelligencia és elemző rendszerrel bővítette kínálatát az XAPT Hungary Kft., melyet sikeres ügyfélnap keretében mutatott be a Microsoft Axapta rendszert használó ügyfeleinek. A TARGIT rendszer segítségével a felhasználók még több információt nyerhetnek ki vállalatirányítási rendszereikből, s az elemzések biztos alapot szolgáltatnak üzleti döntéseikhez.

A TARGIT üzleti intelligencia rendszer egy rendkívül korszerű, a legújabb technológiákkal készített elemző, adatbányász és riportkészítő eszköz, amelynek alapja a vállalatirányítási rendszer adatbázisára épülő adattárház. Segítségével a döntéshozók az adatok egészére vonatkozó pontos statisztikák felhasználásával megkönnyíthetik és felgyorsíthatják a döntéshozás folyamatát. Az adatok vizsgálatával megbízhatóbbá tehetik a döntéseinket, és a különböző mutatószámokat üzleti folyamataik optimalizálására használhatják.

A TARGIT a felépített adattárházból származó információkból dolgozik, s feladata az adatok egyszerű elemzése, áttekinthető megjelenítése. A riportok és elemzések készítése nem igényel fejlesztői munkát, hanem egy úgynevezett „Szeretném megvizsgálni…” módszerrel a program által vezetve hozhatók létre. A riportok könnyen áttekinthető formában állnak rendelkezésre és egyszerűen lehet velük dolgozni szűrő feltételek megadásával.

A készített elemzések feltehetők egy közös területre, így egyszerűen oszthatók meg az eredmények az érintett munkatársakkal. Ugyancsak megkönnyíti munkát, hogy az elemzések adatait könnyen lehet exportálni Excelbe, szövegfájlba és XML formátumba. A rendszer webes felülettel is rendelkezik, ahol az arra jogosultak egy böngészőn keresztül is elérhetik a rendszer minden funkcionalitását.

„Nagyon sok adat áll rendelkezésre egy vállalatirányítási rendszerben, azonban ezek megfelelő elemzése nem kis feladat” – mondja Schvarcz Zoltán, az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „A kis- és közepes méretű cégeknél is rendkívül fontos az információk vizsgálata, adatok elemzése, ezért úgynevezett BI, azaz Business Intelligence – üzleti intelligencia megoldásra van szükség. Modern eszközökkel, egyszerűen, hasznos és – nem utolsósorban – nagyon látványos elemzések készíthetők a TARGIT-tal, melynek hazai forgalmazására kizárólagos szerződése van az XAPT Hungary Kft.-nek.”

A riportok könnyen áttekinthető formában állnak rendelkezésre. A riportokhoz egyszerűen használható szűrő feltételek adhatók, melyeken belül is lehet lefúrásos technikával fokozatosan finomítani a kívánt feltételeket. Az elemzések mindegyikénél lehetőség van a fenti szűrési paramétereken túlmenően a megjelenített adatok és grafikonok területén is szűrni. Amennyiben egy képernyőre több elemzési területet is feltettünk, lehetőség van ezeket összekapcsolni. Ilyenkor bármelyiken beállított szűrés eredménnyel van az összes többi területre is és csak a szűrt halmazhoz kapcsolódó információk jelennek meg.

A TARGIT-ba épített alap Adatbányász funkció segítségével feltárhatók az adatbázisban rejlő, esetleg még fel nem tárt, de üzleti szempontból hasznos összefüggések.

A rendszer előnye, hogy nem csak a jelen adatait képes vizsgálni, hanem lehetőség van trendek felállítására is. Ennek segítségével a jövőre nézve is megbízható előrejelzéseket kaphatunk, és szimulálhatók a várható eseményeket.

A TARGIT segítségével automatikus figyelmeztetés küldhető az előre meghatározott mutatók valamilyen szélsőséges, esetleg kritikus szint alá süllyedéséről. Így például a rendszer értesít, ha valamelyik terméken a haszon 10%-alá esik. Ilyenkor az elküldött riport nem csak a figyelmeztetést tartalmazza, hanem kiderül belőle a normálistól eltérő eset oka is.

„Az üzleti életben sosincs elegendő információnk. Sok vállalatvezető állandó problémája, hogy nem tud mindenhol ott lenni, nem tudja a cég működésének minden részletét átlátni. Számukra fontosak a mai napon bemutatott megoldások, amelyekkel jobb, árnyaltabb, az összefüggésekre jobban rávilágító képet kaphatnak a cégük működéséről” – mondta Rabe Ágnes kereskedelmi és marketingigazgató a sikeres szakmai nap után. „Néhány ügyfelünknél már folyik a TARGIT bevezetése az Axapta vállalatirányítási rendszer mellé, de ajánljuk a rendszert Navision felhasználóknak és egyéb vállalatirányítási rendszert üzemeltető cégeknek is, mindannyian értékes és fontos információkkal gazdagodhatnak, minimális többletráfordítással.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés