Connect with us

Hirdetés

technokrata

LG Electronics: rekord eladások 2004 második negyedévében

Dotkom

LG Electronics: rekord eladások 2004 második negyedévében

Az LG kitűnő teljesítménye a társaság háztartáselektronikai termékeinek és mobiltelefonjainak értékesítésében elért erőteljes növekedésnek köszönhető.

Az LG Electronics 2004 második negyedévében az erőteljes exportnak köszönhetően kiemelkedő értékesítési eredményt ért el. Az LG kitűnő teljesítménye a társaság háztartáselektronikai termékeinek és mobiltelefonjainak értékesítésében elért erőteljes növekedésnek, valamint a társaság stratégiai üzletágai (digitális TV-k, PDP-k, mobiltelefonok és prémium háztartási berendezések) agresszív piaci stratégiájának köszönhető.

Az LG Electronics 2004 második negyedévében elért értékesítési bevétele 6.029 milliárd koreai von (4.255.052.000 euró) volt, amelyből az export bevétel 4.648 vont (3.280.392.000 euró), a hazai eladás 1,381 milliárd vont (974.660.000 euró) tett ki. Ez az eredmény 25,2%-os éves és 0,5%-os negyedéves növekedést jelent az LG számára.

A társaság az adott időszakban 395 milliárd von (278.776.000 euró) működési eredményt (50,7%-os növekedés és 6,6%-os árrés), 674 milliárd von (475.685.000 euró) visszatérő eredményt (79,8%-os növekedés és 11,2% árrés) és 494 milliárd von (348.647.000 euró) nettó eredményt (8,2%-os árrés) könyvelhetett el.

A telekommunikáció & GSM (Telecommunications Equipments & Handsets) részleg eladási eredménye 73,1%-kal, 2,130 milliárd vonra (1.503.278.000 euró) nőtt a részleg előző negyedévben elért értékesítési eredményéhez képest. A részleg működési eredménye 6,6%-os árrés mellett 140 milliárd von (98.807.000 euró) volt. A mobil készülékek értékesítéséből származó eredmény az előző év hasonló időszakához viszonyítva 86,7%-kal, 1,922 milliárd vonra (1.356.479.000 euró) növekedett.

Az értékesített készülékek száma 89%-kal, 9,94 millió eladott darabra nőtt. Koreában a CDMA készülékek értékesítése az előző év hasonló időszakához képest 34%-kal, az előző negyedévhez képest viszont 23%-kal csökkent. A negyedéves készülék-eladások csökkenése többek között a mobil-számhordozhatóság iránti igény visszaesésének köszönhető. A tengerentúli piacokon az értékesített CDMA készülékek száma az előző év hasonló időszakához viszonyítva 49%-kal nőtt. A GSM készülékek értékesítése – az észak-amerikai eladásoknak és a WCDMA készülékek sikeres bevezetésének köszönhetően – 262%-kal növekedett. Ezenkívül a WLL és rendszer-terminálok exportjának is erőteljes növekedést mutatott.

A szórakoztatóelektronikai (Digital Display & Media) részleg értékesítési eredménye a tavalyi évhez képest 9,9%-kal 2,140 milliárd vonra (1.510.335.000 euró) növekedett, míg a részleg működési eredménye 100 milliárd vonra (70.576.000 euró) nőtt (árrés 4,7%). A digitális televíziókészülékek eladása az előző évhez képest 42%-kal, a PDP készülékek értékesítése pedig több mint 200%-kal növekedett. Emellett, az LG optikai tárolói (ideértve a DVD írókat is) továbbra is piacvezetők. Az LCD monitorok értékesítése is tovább növekedett, piaci részesedésük elérte a 80%-ot.

A háztartáselektronikai (Digital Appliances) részleg értékesítése az előző év hasonló időszakához képest erősödött: a prémium termékek export eladásának 13%-os növekedésének köszönhetően 7,8%-kal, 1,722 milliárd vonra (1.215.326.000 euró) nőtt. A hazai értékesítés 0,4%-os csökkenése ellenére a prémium termékek eladása folyamatosan növekszik.

Összefoglalva, a prémium termékek értékesítési eredményei az LGE minden üzletágában kiemelkedő eredményhez vezettek. Az első félév nettó eredménye 1.079 milliárd vont (761.519.000 euró) tett ki, jelentősen túlszárnyalva az előző év éves nettó 663 milliárd vonos (467.922.000 euró) profitját.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés