Connect with us

Hirdetés

technokrata

Ellátási lánc intelligencia a SAS-tól

Dotkom

Ellátási lánc intelligencia a SAS-tól

A Logicon 2003 alkalmából az üzleti intelligencia terén piacvezető SAS egy új megoldáscsomag bevezetését jelentette be, aminek segítségével megoldhatóak az ellátási lánc problémái.

Sok ügyfél fordult a SAS-hoz azért, hogy segítséget kapjon az ellátási láncban rejlő profitlehetőségek és a hatékonyság maximalizálásához. E kérések kielégítésére fejlesztette ki a SAS Supply Chain Intelligence megoldását, ami lehetővé teszi az intézmények számára, hogy növeljék bevételeiket és csökkentsék költségeiket. Ez a fogyasztói igények pontos előrejelzésével, a beszerzési stratégia javításával, illetve azon lépések azonosításával biztosítható, amelyek a megcélzott ügyfélkör és minőségi szint eléréséhez szükségesek.

Az Alcon több mint ötven éve a világ vezető szemápolási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata. Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat tudja nyújtani Custom Pak and Consumables termékeihez, az Alcon houstoni gyára egy SAS-alapú előrejelzési rendszert fejlesztett ki, aminek segítségével csökkent a visszáruk mennyisége, javult a munkaerő kihasználtsága és optimalizálták a készletgazdálkodást.

A SAS másik bejelentése a SAS Supply Chain Analytics Consulting Group megalakításáról szólt. Ez a csoport felel azért, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és hatékonyabban tudják kihasználni az új termékben rejlő lehetőségeket, illetve azért, hogy az elemzési problémákra a legjobb megoldások mielőbb megszülessenek. Bemutatták továbbá a SAS piaci részesedésének növeléséért felelős új felsővezetőket, Mike Haydockot, az ellátási lánc intelligencia elnökhelyettesét és Dennie Norman stratégiai marketing igazgatót.

A SAS ellátási lánc megoldása alapvetően a cég közel 27 éves elemzési és üzleti intelligencia terén szerzett tapasztalataira épít. A SAS elemzési szoftvereit már most is több száz vállalat használja különféle iparágakban beszállítói kapcsolatok kezelésére, ellátási lánc árazására, minőségellenőrzésre, megbízások elemzésére vagy kereslet előrejelzésre. Az ezekre a tapasztalatokra épülő megoldások és szolgáltatások könnyen bevezethetőek és használhatóak – akár a meglévő ellátási lánc rendszerekkel (SCM), illetve alaprendszerekkel (ERP) együtt is -, így biztosítva a gyors megtérülést.

A SAS Supply Chain Intelligence megoldása a SAS Intelligens Architektúráján alapul. Adatelérés, adattárolás, adattisztítás, adatbányászat – ezek az alapok segítik ügyfeleinket, hogy tudást állítsanak elő meglévő beszállítói kapcsolatkezelési- és operatív alaprendszereikből.

A SAS Supply Chain Intelligence négy komponensből áll, amelyek közül kettő most jelent meg a piacon. Az ügyfelek használhatják őket együtt, de akár egyenként is problémáik megoldására. Az egyes megoldások az alábbiak:

• SAS Supplier Relationship Management (SRM): a szállítókkal kapcsolatos kifizetések kérdéskörét kezeli, amely terület – az Abrdeen Group kimutatása szerint – évi 260 milliárd dolláros elmulasztott megtakarítást takar. A SAS SRM megoldása ezt a kört öleli fel egy olyan webes környezet segítségével, amellyel az információk a beszerző fél minden szintjére eljuttathatóak. A SAS rugalmas eszközökkel biztosítja a gyors eredményeket három fő beszerzési területen: Stratégiaalkotás/scorecarding, lehetőség kiaknázás, valamint részletes elemzés/döntéstámogatás.

• SAS Value Chain Analytics: olyan pénzügyi intelligenciát foglal magába, amelynek segítségével – a tényeken alapuló döntéseken keresztül – csökkenthetőek a költségek és fokozható a jövedelmezőség, mind a szervezeten belül, mind a kereskedelmi elosztási láncban. Olyan közös platformot biztosít a belső szervezeti egységek és a külső partnerek számára, amellyel objektíven megvizsgálható, hogy milyen közös költségek kapcsolódnak a termékek elosztási rendszeren belüli mozgatásához, a termeléstől a végső fogyasztóig. A SAS Value Chain Analytics már elérhető a piacon.

• SAS Demand Intelligence: előrejelzi a keresleti tendenciákat, és – a jövedelmezőbb árazási, valamint reklám tevékenységeken keresztül – versenyelőnyt biztosít a vállalatok számára, mialatt segít a kiszolgálás minőségének fenntartásában is. A SAS Demand Intelligence által előállított pontos előrejelzések révén optimalizálhatóak a hirdetési, marketing és termelési tevékenységek is. Az összefüggések és az ügyféligények azonnali hatásainak együttes áttekintése lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a keresletet pontosan tudják előrejelezni. Ennek eredményeképpen olyan piac orientált terveket lehet készíteni, ami biztosítja egyrészt az ügyfelek maximális kiszolgálását, másrészt az elvárt szintű jövedelmezőséget. A SAS Demand Intelligence jelenleg csak korlátozottan áll még rendelkezésre, teljeskörű piaci megjelenése 2003 végén várható.

• SAS Process Intelligence: maximalizálja a termelés értékteremtő tevékenységét, támogatja a problémamegoldást, javítja a termékek minőségét és jövedelmezőségét, csökkenti a termelési ciklus időigényét és a késztermék piacra juttatásához szükséges időt. A SAS az integrált adatokat használja fel a problémamegoldás megszervezéséhez, a monitorozáshoz, valamint az ellenőrzési és fejlesztési tevékenységekhez. A SAS Process Intelligence jelenleg csak korlátozottan áll még rendelkezésre, teljeskörű piaci megjelenése 2003 végén várható.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés