Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Genesys-Euronet együttműködés keretében immáron hazánkban is elérhető az új CRM-megoldás kis- és k

Dotkom

A Genesys-Euronet együttműködés keretében immáron hazánkban is elérhető az új CRM-megoldás kis- és k

Genesys Express: teljes funkcionalitású kontakt center megoldás a középvállalati piacon.

A Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, és magyarországi partnere, az Euronet Rt. budapesti szemináriumán tegnap bejelentette a Genesys Express kontakt center megoldáscsomagot. A Genesys Express dobozos megoldásként kínál egy néhány napon belül bevezethető és használatba vehető multimédiás kontakt center megoldást, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot.

A Genesys mindezidáig elsősorban a nagyvállalatok vezető kontakt center megoldásszállítója volt. Az új, Express elnevezésű megoldás a középvállalatok számára is elérhetővé teszi a Genesys kontakt centereinek egyedülálló szolgáltatáskombinációját. “Magyarország Európai Uniós csatlakozása után a cégeknek – és ezen belül is elsősorban a kis- és középvállalatoknak – fokozódó versennyel kell szembenézniük. Az új környezetben való talpon maradás egyik kulcs tényezője lesz az ügyfelek megtartásának képessége” – mondta Martin Veselka országmenedzser, aki Magyarországon, Romániában, Csehországban és Szlovákiában koordinálja a Genesys tevékenységét.

Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója kijelentette: “Meggyőződésünk, hogy az új termék, az Express komoly segítséget nyújt a kisebb vállalatok számára szolgáltatásaik színvonalának javításában. A Datamonitor kutatása szerint a hazai kontakt center piac évről évre mintegy 25%-kal bővül. A kicsi, azaz a maximum 30 kezelővel működő kontakt centerek a piac 55%-át teszik ki, míg a közepes méretű, 30-100 ügynökös rendszerek részesedése 35%. A most bejelentett Express megoldás teljes mértékben ennek az igen nagy szegmensnek szól – és kiválóan kiegészíti a már piacon levő nagyvállalati termékeket.”

A Genesys Express-t maximum 75 ügynököt kiszolgáló kontakt centerekhez tervezték, és két változatban kapható:

A Genesys Express Voice csomag tartalmazza a hangalapú interakciók kezeléséhez szükséges összes összetevőt, azaz a következőket: Genesys Enterprise Routing, Framework, Reporting (CC Analyzer), Monitoring (CC Pulse), Voice Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, MSDE SQL2000 (runtime version) és egyéb OEM szoftver komponensek.

A Genesys Express Multimedia csomag tartalmazza ezen felül az E-Mail Management és Contact Navigator Multimedia komponenseket.

Mindkét verzió előre konfigurált, előre integrált rendszer, amelyet szabványos – Windows – kiszolgáló- és kliensplatformra lehet telepíteni.

A Genesys és Euronet hazai ügyfelei: Axelero (Genesys Suite 6 megvalósítás folyamatban), ERSTE Bank, GE Lighting, Mol-Gáz (Genesys Express megvalósítás folyamatban).

A Terminal Martin Veselka országmenedzsertől megtudta, hogy a Genesys Express a már meglévő vállalati infrastruktúrába épül be, nincsen konkrét szoftverigénye, bármilyen hálózati környezetben alkalmazható, és 90 perc alatt integrálható a vállalati szoftverek széles körével. Sas Tibor az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója hozzáfűzte: mivel a Genesys Express rendelkezik némi adatbázissal, így arra sincs feltételül szüksége a vállalatoknak.

Patrick Pray, a Genesys régiómenedzsere a Terminal kérdésére elmondta, hogy a Genesys Express nem rendelkezik magyar kezelőfelülettel, ám a megoldás nyitottsága révén lehetővé tesz további fejlesztéseket.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés