Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új kampány a Xerox Office stratégiájának és megoldásainak bemutatására

Dotkom

Új kampány a Xerox Office stratégiájának és megoldásainak bemutatására

A Xerox új összeurópai ’extrém’ marketingkampánya.

A Xerox új integrált összeurópai marketing kampányt jelentett be ´Extrém´ elnevezéssel, amelynek célja, hogy új irodai stratégiáját és megoldásait megismertesse az értékesítési partnerekkel és a végfelhasználókkal.

A Xerox szeptember folyamán a legtöbb európai országban bevezette az Extrém programot. Az esemény minden országban egy nyitó rendezvényből, illetve egy roadshow sorozatból áll majd.

´A kampány fő célja, hogy Európa-szerte egységes és következetes üzenetet juttasson el partnereinkhez és ügyfeleinkhez a Xerox Office által képviselt koncepcióról és stratégiáról´ – mondta Stephen Burt, a Xerox Europe–Office viszonteladói értékesítési hálózatáért felelős marketing igazgatója. ´Arra is felhasználjuk ezeket a rendezvényeket, hogy bemutassuk az irodai termékek széles skáláját és az Office portfoliójában található legfontosabb megoldások által nyújtott előnyök teljes körét.´

Az Extrém-rendezvényeken kiállított termékek között a Xerox új 500-as sorozatú Document Centre terméke, a multifunkciós digitális készülékcsalád WorkCentre Pro sorozat tagjai, valamint a Phaser 6200 és a Phaser 8200 színes nyomtatók is szerepelnek.

Az Extrém-rendezvényeket kiterjedt összeurópai hirdetésekkel, DM-levelekkel és a végfelhasználóknak szóló internetes marketing kampányokkal támogatja a Xerox. A teljes kampány kapcsolódik majd a Xerox termékek rendkívüli teljesítményének, termelékenységének és elérhetőségének kommunikációs kampányához amely online bemutatókból és versenyekből áll majd, (például az ´Extrém Eggs´, ahol a végfelhasználók számos ´Extrém´ díjat nyerhetnek.)



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés