Connect with us

Hirdetés

technokrata

AMD Me: processzorok reflektorfényben

Dotkom

AMD Me: processzorok reflektorfényben

Az AMD fennállásának legnagyobb reklámkampányába kezdett. A cél az értékesítés felpezsdítése mellett az új 64 bites processzorok népszerűsítése.

Az amerikai AMD (Advanced Micro Devices) 33 éves történetének legnagyobb reklámkampányába kezdett. Az “Amaze me. Inspire me. Free me. AMD me” és hasonló szlogenekkel fémjelzett reklámokat egyelőre csak az Egyesült Államokban és Kanadában láthatjuk, szeptember 23-tól azonban minden kontinensen megjelennek majd. A kampányban az AMD egy stabil, megbízható márkaként kívánja bemutatni magát.

Az AMD me kampánnyal a McCann-Erickson reklámügynökséget bízták meg, mely olyan neves ügyfelekkel rendelkezik, mint a Bacardi, Coca-Cola, Levi Strauss, Microsoft vagy a Nestlé. Robert Herb, az AMD értékesítési igazgatója elmondta, hogy a kampánnyal a felhasználókat nem szakszöveggel, hanem inkább személyes hangvétellel próbálják megnyerni, az új processzorok által kínált előnyök bemutatása mellett.

A kampány az AMD márkanév erősítése mellett a 64 bites AMD Athlon és Opteron processzorok bevezetését szolgálja. Az új Hammer technológiával készült chipek problémamentesen képesek futtatni mind 32 bites, mind 64 bites alkalmazásokat, ez a tulajdonság pedig (egyelőre) nem mondható el az Intel konkurens termékeiről. Ezt kihasználva az AMD megpróbálja behozni azt a lemaradást, melyet a hibás nemzetközi stratégiája miatt elszenvedett.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés