Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Sony interaktívvá tenné a tévéreklámokat

Dotkom

A Sony interaktívvá tenné a tévéreklámokat

Egy új, frissen benyújtott Sony szabadalom szerint tennünk is kell azért, hogy a reklám véget érjen.

A reklámok a televíziózás mételye. Egy-egy tévécsatorna inkább pénzt szed azért, hogy reklámmentes övezet legyen a filmek (lásd. HBO), a legtöbb csatorna pénzt szed azért, hogy 5 perc műsor után 10 perc reklám és műsorajánló menjen, így hosszabbítva meg egy 30 perces adást 60 percre (per miatt itt most nem írnék dokumentum műsorokat szórócsatornákat) és vannak csatornák, melyek közszolgálatiak és nem szakítják meg reklámmal a filmet (Magyar TV1). A legtöbb esetben az ember a reklám alatt megy el duplanullás kalandokra, esetleg egy újabb rágcsálnivalóért vagy rosszabb esetben elkezd szörfölni a csatornák között.

A Sony viszont be szeretné vonni a nézőt (vagy a neten játszó PS3-on játszót) a reklámblokkokba és elkészítette a következő generációs, hálózatra csatlakozott eszközök reklámfelületének az újraértelmezését. Ilyenek például a minijátékok, mint ahogy a piktogramon is látni lehet: a fotelben ülő emberkének a reklám végén hangosan ki kell mondania, hogy McDonald’s, ami elsőre biztos szórakoztató, de leginkább azt a sztereotípiát erősíti meg, hogy nem mi vesszük meg a végterméket, hanem a produktum mi magunk vagyunk. És bár az emberiség egy bizonyos hányadának biztosan be fog jönni az interaktív reklámozás, én személy szerint dobnám ki az ablakon az ilyen tévét. Ja, és a reklám addig nem tűnik el, amíg nem tesszük azt, amit a központ kér tőlünk. Vicces, mi?



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés