Connect with us

technokrata

Részegen, ki visz majd haza?

sofor1

Dotkom

Részegen, ki visz majd haza?

Sofőrhívó: Új magyar startup segíti a hazajutást.

Hazánkban minden tízedik személyi sérüléses közlekedési baleset ittas vezetés miatt történik, mely amellett, hogy több száz esetre tehető évente, igencsak magas arány az európai átlaghoz képest. Egy új magyar startup, a Sofőrhívó segítségével azonban nemcsak a hazaút költsége, hanem ez az arány is csökkenthető.

sofor2

„Magyarországon több mint száz sofőrszolgálat működik, melyek közül kevés az olyan, mely valamilyen extra szolgáltatással megkülönbözteti magát a másiktól. Arra gondoltunk, hogy csinálunk egy olyan platformot, ahol a sofőrök versenyeznek az ügyfelekért. Kezdetben a sofőrsegélyek a két legfőbb paraméterrel, az út díjával, valamint a kiérkezési idővel licitálnak a vevőkre” – fogalmazott Jex Dénes, a Sofőrhívó alkalmazás atyja.

Az autósoknak eddig alapvetően négy lehetőségük volt az alkoholfogyasztást követő legális és biztonságos hazajutásra: gyalog mentek, BKV-ztak, taxiztak, vagy igénybe vették a sokszor igencsak költséges sofőrszolgálatok valamelyikét. A Sofőrhívó alkalmazás nem csinál mást, minthogy direktben összekapcsolja a sofőröket a felhasználókkal úgy, hogy a felhasználók ajánlatot kérnek konkrét útvonalra, majd a sofőrszolgálatoktól beérkezett ajánlatokat összehasonlítva választják ki a számukra megfelelőt.

sofor1

„Februárban indultunk el a budapesti tesztüzemmel, melynek keretében jelenleg 15 fővárosi sofőr várja az utasok ajánlatkéréseit. A próbaüzem alatt létrejött több mint száz fuvar tapasztalataiból látszik, hogy igény van a szolgáltatásra, mind az utasok, mind a szabad erőforrással rendelkező sofőrszolgálatok részéről. Az utazásokat követően lehetőség van a sofőrök értékelésére is a felületen, melynek köszönhetően egyfajta közösségi minőségellenőrzést is kínálunk a szolgáltatással. Terveink szerint a budapesti üzemet követően nyárra több nagyvárosban is elkezdjük a sofőrszolgálatok toborzását a szolgáltatás további elterjedésének érdekében” – fogalmazott Jex Dénes.

A Sofőrhívó szolgáltatás jelenleg Android és iOS platformon érhető el mind az utasok, mind a sofőrök számára. A szolgáltatásról további információk a www.soforhivo.hu oldalon találhatók.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd