Connect with us

technokrata

Összenyomta az iPad Pro-t az Apple

iPadPro10-SmartKeyboard_PR-PRINT

Tablet

Összenyomta az iPad Pro-t az Apple

Itt a 9,7 colos iPad Pro.

A várakozásoknak megfelelően az Apple ma este leleplezte legújabb táblagépét. Az egyszerűen csak iPad Pro-nak nevezett újdonság az iPad Air 2 utódjának tekinthető. A 9,7 colos, az Air 2-nél 40%-kal kevésbé tükrőzdő és 25%-kal világosabb Retina megjelenítővel érkező táblagép képernyője megkapta a TrueTone technológiát, azaz a panel a környezetnek megfelelően alakítja a színeket. Ezen túl az újdonság a “hagyományos” iPad Pro hardverét örökli. Azaz a burkolta alatt egy négymagos, A9X processzort és 4 GB RAM-ot találunk.

iPadPro10-SmartKeyboard_PR-PRINT

Az új iPad megkapta a 12,9 colos Pro-ban debütált Smart Connector csatlakozót is, így különböző kiegészítők csatlakozására is lehetőség nyílik. A port lényege, hogy a rácsatlakoztatott eszközt árammal is ellátja, illetve a kommunikáció is ezen keresztül történik, így a Lightning csatlakozó szabad marad, illetve a Bluetooth folyamatos bekapcsolására sincs szükség. Ennek fényében nem meglepő, hogy nem maradt ki az Apple Penci támogatása sem, így az általunk is tesztelt kiegészítő használatárra is lehetőség nyílik.

iPadPro10-Lineup_PR-PRINT

Az 599 dolláros áron érkező, rozéarany színben is megvásárolható iPad Pro egy valamiben meg is előzi a 12,9 colos kiadást, hiszen a 8 megapixeles kamera helyett egy 12 megapixeles, 4K videó felvételére képes, dupla LED villanóval ellátott egység teljesít szolgálatot a készülékben. Érdekesség, hogy az iPhone 6 és 6S-hez hasonlóan ennek a modellnek is kilóg kissé a kamerája a hátlapból. A   a szelfizőkre is gondoltak a fejlesztés során, hiszen az 5 megapixeles FaceTime HD kamera mellé a képernyőt felvillantó “vaku” a TrueTone is beépítésre került.

iPadPro-SmartKeyboard-iWork-Splitview_PR-PRINT

Az Apple egyébként a bemutató során különösen büszke volt az új, négy hangszóróval érkező iPad Pro-ra, hiszen a flméréseik szerint a 9,7 colos kategória a legnépszerűbb az iPad családban, bemutatása óta már több mint 200 milliót adtak el belőle. Az biztos, hogy az új, erősebb hardver rengeteg felhasználót késztet majd vásárlásra. A kaliforniai gyártó szerint jelenleg 600 millió, 5 évnél idősebb PC van az Egyesült Államokban, a céljuk pedig az, hogy ezeknek egy részét már iPad-re váltsák át. Nekik jó hír, hogy 749 dolláros áron 128 GB-os tárhellyel, illetve 899 dolláros áron 256 GB-os háttértárral is megvásárolható lesz az új táblagép március 31-től.

 



Szólj hozzá!

További Tablet

Technokrata a Face-en

Tesztek