Connect with us

Hirdetés

technokrata

Virtuálisan bejárható kiállításokkal, online borkóstolókkal próbál túlélni a rendezvényipar

rendezvényipar

Dotkom

Virtuálisan bejárható kiállításokkal, online borkóstolókkal próbál túlélni a rendezvényipar

Virtuálisan bejárható kiállításokkal, online borkóstolókkal próbál túlélni a rendezvényipar

Virtuálisan végigjárható kiállítások, digitális táncversenyek, online borkóstolók – a rendezvényiparban az online megoldások váltak a legfontosabb idei trenddé a koronavírus-járvány miatt.

A hazai rendezvénytechnikai piacnak a túlélés érdekében alkalmazkodnia kell a helyzethez, és innovatív fejlesztésekkel kell jelentkeznie: a szektor egyik vezető szereplője, a Visual Europe Group például Digital Labs néven teljesen új üzletágat hozott létre a virtuális események technikai támogatására. A cég szerint még legalább egy évig marad a rendkívüli állapot a piacon.

A magyar rendezvényipari cégek jelentős része 90-95 százalékos árbevétel-visszaesést szenvedett el idén a hagyományos szolgáltatási területein az előző évhez képest. A koronavírus-világjárvány a teljes iparágat óriási kihívás elé állította. A jelenleg hatályos veszélyhelyzeti intézkedések értelmében kizárólag online eseményeket lehet szervezni.

A rendezvényipar szereplői ezért nem tehetnek mást, mint a túlélés érdekében alkalmazkodnak a helyzethez, és innovatív megoldásokat kínálnak az online rendezvénypiacon. Így tesz az egyik legnagyobb szereplő, a Visual Europe Group is, amely Digital Labs néven komplett digitális üzletágat hozott létre az elmúlt hetekben, hogy ügyfeleivel és az ügynökségekkel közösen gondolkodva kísérelje meg életben tartani a rendezvényipart.

Szinte bármilyen expó vagy konferencia áthelyezhető például az online térbe, maximális biztonság mellett. A vendégek virtuálisan ugyanúgy végigjárhatják a standokat és megnézhetik a kiállítók anyagait, mint egy élő rendezvényen. Népszerűnek számítanak az online borkóstolók is, amelyeken a házhoz szállított borokat úgy lehet végigkóstolni, hogy közben a sommelier mondanivalóját egy stúdióból közvetítjük. De rendkívül széles a paletta, az online jógától a virtuális táncversenyig

– tájékoztat Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója. Arra számít: még legalább egy évig fennmarad a rendezvényszervezésben ez a rendkívüli állapot.

A koronavírus-világjárvány kitörése óta már több mint 100 rendezvényt költöztetett át sikeresen az online térbe a cégcsoport. Stúdiójából jelentkezett többek között Az Év irodája verseny díjátadója, a Media Digital Hungary, Danny Blue Online Mentalista Show-ja, vagy éppen az MVM Edison díjátadója.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
hisense
apple
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés