Connect with us

Hirdetés

technokrata

Egyre többen vásárolunk mentett kártyaadatokkal

OTP Simple

Dotkom

Egyre többen vásárolunk mentett kártyaadatokkal

Egyre többen vásárolunk mentett kártyaadatokkal

Sokan időigényesnek tartják a kártyaadataik megadását online vásárláskor, inkább hajlanak azok elmentésére.

Ezt támasztja alá az a tény is, hogy a SimplePay rendszerében egy ösztönző-edukációs kampány hatására rövid idő alatt több mint 30 százalékkal nőtt a mentett kártyás tranzakciók száma.

Sokaknak nem tűnik praktikus megoldásnak a bankkártyaadatok megadása a különböző online tranzakciók során, derült ki az eNET Internetkutató OTP Mobil megbízásából készített felméréséből az OTP Simple kapcsán. A magyarok online fizetési szokásait vizsgáló felmérésből kiderült, a válaszadók 46 százalékával előfordult már, hogy felfüggesztette a fizetési tranzakciót amiatt, mert nem voltak kéznél bankkártya-adatai, vagy mert nem akarta azokat az adott helyzetben begépelni. Ráadásul a lakosság közel harmada tartja zavaróan hosszú, de legalábbis időigényes folyamatnak a kártyaadatok rendszeres megadását.

A kutatási eredményeket támasztja alá az OTP Mobil augusztus-szeptemberi, kártyamentés előnyeire fókuszáló kezdeményezése is – ennek hatására 15 százalékkal nőtt a SimplePay és Simple Fiókos elsővásárlók száma, és mintegy 32 százalékkal a mentett kártyás tranzakciók aránya júliushoz viszonyítva. Szeptemberben a Simple Fiókos és az egyes SimplePay partnereknél használható mentett kártyás tranzakciók aránya meghaladta a 30 százalékot, ami hatalmas áttörés az online kártyás fizetésekben.

A vállalat kiemelt célja volt, hogy rávilágítson: a kártyaadatok egyszeri, fizetési fiókba történő elmentésével kényelmessé, gyorssá és biztonságossá tehető az online vásárlási folyamat, a bankkártya fizikai jelenléte nélkül is. A kártyatárolási megoldást kínáló szolgáltatónál való rögzítés további előnye, hogy azután a szolgáltató minden partnerénél egyetlen fiókjelszóval, kényelmesen indíthatunk tranzakciót – a SimplePay esetében ez közel 7000 kereskedőt jelent.

„Úgy tűnik, hogy a legjobb úton járunk ahhoz, hogy megváltoztassuk a fogyasztói szokásokat. Örülünk, hogy olyan felhasználókat is sikerült a kártyamentésre ösztönöznünk, akik eddig még nem vásároltak SimplePay-en keresztül, vagy nem ismerték az egyébként népszerű fizetési felületünkben rejlő lehetőségeket. Gyorsfizetési megoldásainkkal törekszünk arra, hogy a biztonságos fizetési körülmények mellett tényleges felhasználói előnyöket is nyújtsunk, ami a szigorodó Európai Uniós szabályozási környezetben a vásárlói és kereskedői elköteleződés kulcsa lehet”

– mondta el Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil Kft. ügyvezető-helyettese.

Az OTP Simple alkalmazásról

A Simple alkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű, integrált alkalmazás, amely a mobilfizetést ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással, mint például a köztéri parkolás fizetése, autópálya-matrica vásárlása, mozi- és koncertjegyek vásárlása vagy akár az ételrendelés. Ingyenesen letölthető a Play Store-ból és az App Store-ból, szolgáltatófüggetlen, bármely bank által kibocsátott bankkártyával használható és szinte minden okostelefonra telepíthető. További információk: www.simple.hu

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés