Connect with us

Hirdetés

technokrata

Íme egy dolog, ami halálra idegesíti a felhasználókat

Dotkom

Íme egy dolog, ami halálra idegesíti a felhasználókat

Ha idő szűkében vagyunk, a tartalmak megjelenítéséhez szükséges idő, illetve a videolejátszás elkezdésének késlekedése ugrásszerű növekedést okoz a mobilfelhasználókra nehezedő stressz szintjében.

Az Ericsson Mobilitási Jelentésének ma megjelent mobil világkongresszusi kiadása bemutatja a hálózati teljesítmény ingadozásának az okostelefon-használókra gyakorolt hatását, valamint azt, hogy a felhasználóknak milyen véleményük alakul ki a mobil szolgáltatókról és a digitális tartalomszolgáltatókról.

Az okostelefonokkal kapcsolatos különböző élményekre adott emocionális válaszokat neurális hálózatok* segítségével elemeztük. A weboldalak és a videók késleltetett betöltése időhiány esetén átlag 38 %-kal növelte a mobilfelhasználók pulzusát. A videostreaming folyamat hat másodperces késleltetése a stresszfaktor háromszoros növekedését okozta. Összehasonlításképpen, ekkora stresszt okoz egy matematikavizsga elvégzése vagy egy horrorfilm megnézése, és nagyobb, mint amelyet egy virtuális szakadék szélén állva érez az ember. A videó elindulása után egyetlen megállás is további drámai növekedést okoz a stressz-szintben.

ericsson2

A tanulmányban egy mobil szolgáltató nettó népszerűségi mutatója (NPS) jelentősen, 4,5%-kal nőtt a késleltetésmentes élmény hatására. Ugyanilyen eredmény adódott az emocionális hatások neurális hálózat alapú motivációs index segítségével történt mérése során.

Az mobil szolgáltató népszerűsége azonban már a tartalombetöltési és pufferelési idő mérsékelt növekedése esetén is átlag négy százalékponttal csökkent. Érdekes módon a mérsékelt késések kétszeresen is negatívan érintették a mobiloperátorokat: csökkent a márkájuk iránti érdeklődés, és egyben nőtt a versenytársak márkái iránti affinitás.

Egyéb kiemelt témák az Ericsson Mobil Világkongresszusra kiadott Mobiliási Jelentéséből:

  • A videózás után rögtön a közösségi oldalak következnek a mobilforgalom-növekedés okainak listáján. A közösségimédia-oldalak forgalma a következő hat évben tizenkétszer akkora lesz, mint az elmúlt 6 évben volt.
  • 2015 negyedik negyedévében 68 millióval nőtt a mobilelőfizetések száma. Ebből a legtöbb Indiában (21 millió), ezután jön Kína (6 millió), USA (5 millió), Myanmar (5 millió) és Nigéria (3 millió).
  • 2015 negyedik negyedévében a mobilelőfizetések teljes száma elérte a 100%-os penetrációt 7,3 milliárddal – a mobilelőfizetések száma egyezik a Föld lakosságával.
  • A globális mobiladat-forgalom 65%-kal nőtt 2014 negyedik negyedéve és 2015 negyedik negyedéve között.
  • Világszerte egy milliárd LTE-előfizetés van, amelyhez 160 millió adódott hozzá 2015 negyedik negyedévében.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés