Connect with us

Hirdetés

technokrata

Pop-up üzletekkel könnyíti az Extreme Digital a karácsonyi bevásárlást

Dotkom

Pop-up üzletekkel könnyíti az Extreme Digital a karácsonyi bevásárlást

Az Extreme Digital Budapesten két pop-up szaküzlet nyitásával enyhíti a karácsonyi sorban állás kellemetlenségeit.

A korábbi évek tapasztalatait figyelembe véve az Extreme Digital átmeneti pop-up szaküzletek nyitásával igyekszik könnyíteni a karácsonyi bevásárlást. Évről-évre egyre többen döntenek a karácsonyi ajándékok beszerzésekor is az online vásárlás mellett, a legnagyobb elektronikus webáruháznál például akár háromszor nagyobb forgalommal is számolni kell az év többi hónapjához képest. Az idei évre a teljes magyarországi online vásárlás forgalmát 200 milliárd forintra becsülik a szakemberek, mely a válság ellenére is további növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Sőt, várhatóan még tovább erősödik az e-kereskedelem, hiszen itthon a teljes kereskedelem még mindig csak 2,7%-át teszi ki, szemben a nyugat-európai országokkal, ahol a kereskedelmi forgalom 5%-a az interneten keresztül zajlik.

Az Extreme Digital vásárlói közül háromból ketten a személyes átvételi lehetőséget választják, melynek nagy része, 60%-a Budapesten történik. A vásárlók kényelmének érdekében ezért különösen fontos a megfelelő számú átvételi pont ebben az időszakban a megemelkedett forgalom miatt.  Hogy a többségében belvárosi üzletek terheit csökkentse, valamint a külsőbb kerületek lakóinak is biztosítsa a közeli és egyszerű személyes átvételt, az elektronikus webáruház Budapest két külső kerületében, a XIX. kerületben található KÖKI Terminálban és a XXII. kerületben a Campona Bevásárlóközpontban hozott létre átmeneti, mégis nagy raktárkészlettel rendelkező szaküzletet. Az Extreme Digital light néven megtalálható üzletekben a vásárlók nem csak a korábban online megvásárolt termékeket vehetik át, de a helyszínen vásárolhatnak is.

20131108_153256

A 2013. november 4-én megnyitott Extreme Digital light  üzletek átmeneti jellegük miatt egyedi berendezéssel és design-nal, kifejezetten a gyors és hatékony vásárlói kiszolgálásra készültek. Kialakításuk során a legfontosabb szempont a széles választék, a nagy raktárkészlet, valamint a gyors és hatékony személyes átvételi pontként való működtetés volt.

A két pop-up üzletet a vásárlók megtalálják a KÖKI Terminálban (1191 Budapest, Vak Bottyán utca 75/a-c), a II. emelet 256/B üzletben, valamint a Camponában (1222 Budapest, Nagytétényi út 37-43.) az I. emelet 216-os üzletben.

A szaküzletek 2013. november 4. és 2013. december 31. között hétfőtől-szombatig 10 és 20 óra között, vasárnap 10 és 19 óra között várják a vásárlókat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés