Connect with us

Hirdetés

technokrata

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat kapott a Samsung

Dotkom

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat kapott a Samsung

Call Center kategóriában 3. helyezést ért el a Samsung hazai ügyfélszolgálata a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjért folyó versenyben.

A Samsung ügyfélszolgálata zöldmezős beruházásként indult két évvel ezelőtt, munkatársai ma már éves szinten több mint 200 000 hívást kezelnek. A vállalat jelenlegi és a jövőbeni ügyfelei az összes termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizes kérésekkel és kérdésekkel fordulhatnak az ügyfélszolgálathoz a hét minden napján a 06-80-SAMSUNG számon.

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon képezik ki telefonosaikat, a tréning során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 5 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés