Connect with us

Hirdetés

technokrata

Milliárd fölötti mínuszban az AOL

Dotkom

Milliárd fölötti mínuszban az AOL

A nap bukása.

Nem tette még nyereségessé a visszanyert önállóság az AOL Inc.-t, amely decemberben nyolc év házasság után vált külön a Time Warner Inc.-től: az egyesült államokbeli internetes szolgáltató és médiacég 1,06 milliárd dollár veszteséggel zárta második negyedévét, szemben az egy évvel korábbi 90,7 millió nyereséggel. Az árbevétel 26 százalékkal, 584,1 millió dollárra csúszott vissza – a Bloomberg elemzői konszenzusa 602,1 millió dollár volt.

A veszteségért egy 1,41 milliárd dolláros leírás felelős: erre részben a katasztrofális befektetésnek bizonyuló Bebo közösségi oldal értékesítése miatt kényszerült rá a vállalat. A két évvel korábban 850 millió dollárért megvett Bebót idén júniusban kevesebb mint 10 millió dollárért adták el a Criterion Capital Partnersnek, és a második negyedévben váltak meg az ICQ üzenetküldő szolgáltatástól is, ezért 187,5 millió dollárt adott a Digital Sky Technologies.

Az AOL előfizetőinek száma egy év alatt mintegy 25 százalékkal, tőlük származó bevétele 27 százalékkal esett – utóbbi megegyezik a hirdetési bevétel csökkenésének arányával. A Google-tól tavaly átigazolt vezérigazgató, Tim Armstrong áprilisban még úgy nyilatkozott a Dow Jones szerint, hogy a vállalat biztatónak tartja a hirdetési piac erősödését – most a beszámolók szerint inkább a szakosodott weboldalakba való beruházásokban, több eredeti tartalom előállításában keresi a lehetőséget a reklámbevételek apadásának ellensúlyozására.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés