Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Apple lehet az új Sony

Dotkom

Az Apple lehet az új Sony

Csak hátradőlök a székemben és ámulok-bámulok, hogy mire képes ez a vállalat.

Úgy tűnik, az Apple az új Sony, hiszen lassan egy egész generáció nő fel szinte kizárólag csak az Apple zenelejátszóit, komputereit és zsebtelefonjait használva – lelkendezett egy tőzsdei portfóliómenedzser az Apple Inc. kiugróan jó negyedik negyedéves eredményeit kommentálva a Bloombergnek. A társaság a szeptember 26-át megelőző három hónapban 47 százalékkal, 1,67 milliárd dollárra növelte nettó nyereségét az egy évvel korábbihoz képest, miközben árbevétele 25 százalékkal, 9,87 milliárd dollárra nőtt. A bruttó profitráta két százalékponttal, 37 százalékra emelkedett. A várakozásokat meghaladó adatok bejelentése nyomán a cég részvénye 204,85 dollárral megdöntötte 2007-ben felállított 202,96 dolláros rekordját, s bár ezt követően 190 alá korrigált az árfolyam, ez is több mint kétszerese az év eleji kurzusnak.

Az Apple az iskolakezdés előtt csökkentette az iPod zenelejátszók árát, új Macintosh számítógépeket dobott piacra, amelyeket erős reklámkampánnyal támogatott meg. Ennek is köszönhetően a negyedévben 10,2 millió iPodot és 3,1 millió Macet értékesített. Az iPhone okos mobiltelefon 3GS néven futó új modellje gyakran hiánycikk volt, a régi és az új változatból összesen 7,4 millió talált gazdára. Az iPhone-t jelenleg 80 országban lehet megvásárolni és a hónap végen mutatkozik be a világ legnagyobb mobiltelefon-piacán, Kínában.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés