Connect with us

Hirdetés

technokrata

Nagy siker lehet a Prezi

Dotkom

Nagy siker lehet a Prezi

Megjelent a piacon egy új vizuális kommunikációs eszköz, a Prezi, amely a Magyar Telekom által létrehozott innovációs kutató-fejlesztő laborban, a Kitchen Budapestben (KIBU) életre kelt projektből nőtt ki.

Napról napra növekvő nemzetközi figyelem kíséri a Prezit, amely egy magyar start up cég, a ZUI Kft. első fejlesztése. A zoomoláson és mozaikszerűen elrendezett információn alapuló prezentációs eszköz, már a piacra lépés előtt sikereket ért el az USA-ban és Nyugat-Európában. Így például a kaliforniai székhelyű Institute for the Future, amely világszerte tart workshopokat Fortune 500-ba tartozó cégek vezetőinek, 2009-ben már a Prezit használja.

A Prezi egy új, flash alapú prezentációs eszköz, egy virtuális vászon, amire fel lehet vinni a prezentáció elemeit, majd ezeket szabadon rendezve létrehozni egy bejárási útvonalat. A prezentáció felépítése nem lineáris, a tartalomra rá lehet közelíteni és mozgatni is lehet azt, így sokféle mondanivalót lehet érdekesen bemutatni vagy felfedezni. A hallgatóság érdeklődésének fenntartásában segít a dinamikus felépítés és a vizualitás. A Prezi azokat célozza meg, akiknek számít az előadásuk vizuális megjelenése és akik szeretnék kihozni belőle a grafikai maximumot.

A Kitchen Budapest (KIBU) a Magyar Telekom 2007-ben létrehozott innovációs laborja, egy városi térrel, mobil kommunikációval és internettel foglalkozó multifunkcionális hely, amely fiatal kutatók számára biztosít teret és eszközt a szabad gondolkodásra és a kreatív csapatmunkára. A Prezi kezdeti fejlesztése – mint sok más projekt is – itt indult el, és ma már egyre szélesebb körben alkalmazzák a felhasználók ezt az új virtuális prezentációs eszközt.

A Prezi letölthető a www.prezi.com weboldalon. Az online működés azért is előnyös, mert így könnyű közösen szerkeszteni, illetve weboldalba, blogba integrálni a prezentációkat. A program offline is használható, professzionális verziója áprilistól a Prezi weboldalán megvásárolható.

A prezentáció felépítése nem lineáris, a tartalomra rá lehet közelíteni és mozgatni is lehet azt, így sokféle mondanivalót lehet érdekesen bemutatni vagy felfedezni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés