A Magyar Telekom T-Home márkájának “képernyő-szolgáltatásai” közül a műholdas T-Home Sat TV, valamint a T-Home IPTV televíziós szolgáltatások megrendeléseinek száma az elmúlt hónapokban dinamikusan emelkedett, és a T-Home Kábel TV szolgáltatás iránt is változatlanul élénk a kereslet.
A cég szerint a növekedés egyrészt a T-Home márka sikeres piaci bevezetésének, másrészt annak köszönhető, hogy a Magyar Telekom a hazai piacon egyedül működik úgynevezett három képernyős vállalatként: vagyis nyújt együtt vezetékes és – a T-Mobile márkája révén – mobil hálózaton tévéadást, internetet és telefont.
A T-Home Sat TV szolgáltatás kedvező piaci fogadtatásában kiemelkedő szerepet játszik annak digitális hang- és képminősége, széles csatornaválasztéka, elektronikus műsorújságja, a HD minőségben elérhető csatornák megléte, és nem utolsósorban a versenyképes ár – fűzi hozzá a társaság közleménye.
A T-Home márka bevezetésével a hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító T-Home IPTV interaktív televíziós platform is új lendületet kapott, ami többek között az olyan forradalmi újdonságoknak köszönhető, mint a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, az elektronikus műsorújság, a több mint 700 mozifilmet akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), a gyerekzár, a választható nyelv és az előre programozható műsorrögzítési lehetőség.
A T-Home márka bevezetésével a hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító T-Home IPTV interaktív televíziós platform is új lendületet kapott