Connect with us

Hirdetés

technokrata

Sportot űztünk a nagy tévék vásárlásából

Dotkom

Sportot űztünk a nagy tévék vásárlásából

Tavaly a síkképernyős televíziók piacán közel 70 százalékkal több készüléket értékesítettek, mint egy évvel korábban – mondta Müller Endre, a Panasonic South-East Europe Kft. marketing termékmenedzsere az MTI-nek.

Müller szerint azonban ez a bővülés nem kizárólag a termékek iránti kereslet természetes növekedését jelenti, hanem a két nagy nyári sporteseménynek, a labdarúgó EB-nek és az olimpiának is köszönhető, sokan ezek miatt döntöttek úgy, hogy nagyobb képernyőre cserélik a régit. A termékmenedzser szerint a recesszió ellenére 2009-ben is 16 százalékos növekedés várható a globális piacon. A magyar televíziós eladásokban 15 százalékot jelentenek a plazmatévék, a többféle és kisebb méretben gyártott, így olcsóbb LCD-k pedig 85 százalékot. A Full HD felbontású készülékek értékesítése dinamikusan, közel 16 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest. A balkáni országokban (Szerbia, Szlovénia, Bulgária, Horvátország, Bosznia Hercegovina) a bővülés 34 százalékos volt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés