Connect with us

Hirdetés

technokrata

Teljesítménymérés a marketingben

Dotkom

Teljesítménymérés a marketingben

Számszerűsíthető marketingtevékenység.

A szűk erőforrások miatt egyre inkább jellemző tendencia, hogy a marketingvezetőknek igazolniuk kell szakterületük létjogosultságát, vagyis az általuk végzett munka vállalati eredményre gyakorolt hatását.

Kiélezett versenykörnyezetben a sikeres marketingtevékenység alapvető feltétele a fogyasztók alapos ismerete. Az üzleti intelligencia alkalmazásával jobban megismerhetők a fogyasztók jelenlegi és jövőbeli igényei, előre jelezhető magatartásuk, illetve jobban jellemezhetők az egyes piaci szegmensek. A pontos információk segítségével könnyedén kiaknázhatóvá válnak a piaci rések. A jól előkészített, megalapozott döntés a marketing területén is versenyelőnyt biztosít.

Az IDC marketingvezetők körében végzett kutatása* alapján egyértelműen kimutatható a kapcsolat a marketing területén végzett üzleti intelligencia beruházások és a marketing osztály teljesítménye (ROMI = marketing befektetés megtérülési rátája), valamint a vállalat pénzügyi eredményei között. A kutatás szerint az üzleti intelligenciát alkalmazó marketing szervezetek 16 százalékkal pontosabban ismerik a fogyasztói igényeket, és 24 százalékkal hatékonyabban jelzik előre a fogyasztói magatartást, azokhoz képest, akik nem élnek az üzleti intelligencia lehetőségeivel.

Ez vállalati szinten bevétel-növekedésben, a piaci részesedés emelkedésében, a márkaérték erősödésében, a fogyasztói hűség kiépítésében, és új fogyasztók megnyerésében nyilvánul meg.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés