Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új szemléletmód a marketing gyakorlatában

Dotkom

Új szemléletmód a marketing gyakorlatában

Mányai Csaba marketing-igazgató az Arcus Interactive Groupnál.

Mányai Csaba, az Arcus Interactive Group marketing-igazgatója új szemléletmódot hoz a marketing gyakorlatába. Az új, interaktív marketing hatékony piaci fellépést biztosít mind az interaktív ügynökségi csoport tagjai, mind pedig ügyfelei számára.

A közgazdász és történész szakember turizmus, illetve webmarketing diplomával is rendelkezik, több mint hat éve foglalkozik marketing-stratégiai tanácsadással. Tanulmányai végeztével, 2000-től a Perfekt Gazdasági Tanácsadó, Oktató és Kiadó Rt.-nél foglalkozott vállalati- és marketing-stratégiai tanácsadással, piackutatással, internetes megjelenés tervezésével. 2001 végén saját céget alapított Stratégiai Marketing Műhely néven, ezzel párhuzamosan a Garrison Group vezető tanácsadójaként is tevékenykedett – ügyfelei között szerepelt a Coca Cola, az Ikea, az OTP, és a Művészetek Palotája is. Ebben az időben főként marketing-stratégiák készítésével, márkaépítéssel és -menedzsmenttel, szaktanácsadással, valamint kvalitatív piackutatással foglalkozott.

Mányai Csabát 2003-ban a Magyar Marketing Szövetség elnökségi taggá választotta, és szintén 2003 óta rendszeresen ad elő szakmai konferenciákon, illetve a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, a Kodolányi János, és a Heller Farkas Főiskolán, a stratégiai marketing témakörében.

Az Arcus Interactive Group marketing-igazgatójaként a csoport egységes és strukturált szolgáltatás-portfoliójának menedzsmentje, és az új, hatékonyabb piaci modell érvényesítése tartozik fő feladatai közé.

A Mirai Interactive és a red-stars az Arcus Interactive Group tagja.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés