Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megalakult az Európai Keresőmarketing Szövetség (SMA-EU)

Dotkom

Megalakult az Európai Keresőmarketing Szövetség (SMA-EU)

2005. május 26-án létrejött az első, kifejezetten az európai keresőmarketinggel foglalkozókat képviselő szövetség. Az Európai Keresőmarketing Szövetség (Search Marketing Association Europe – SMA-EU) elindulásáról a müncheni munkacsoport találkozó döntött.

Az SMA-EU az angliai keresőmarketing szövetség (Search Marketing Association UK SMA-UK) sikereinek hatására alakult meg. Az angliai szervezet már elérte a taglétszámra vonatkozó célkitűzéseit, és megválasztotta első végrehajtó bizottságát.

Az Európai Szövetség célja a kontinensünkön keresőmarketinggel foglalkozók összegyűjtése és érdekeik képviselete a kormányzatok és a területen tevékenykedő nagyobb cégek felé, ide értve a keresőeszközöket is. További céljai között szerepel a kutatás, képzés segítése, valamint a keresőmarketing-szakemberek támogatása.

A 12 tagú bizottság tagjainak jelölése 2005. május 31-én kezdődik. A szervezet minden tagja jelölési joggal rendelkezik. A jelölések 2005. június 6-án szavazással zárulnak, amelyet a végrehajtó bizottság megalakulása követ.

A jelenlegi munkacsoport összegyűjtötte a végrehajtó bizottság számára a főbb tisztázandó kérdéseket:

    1. Kezdeményezzen vizsgálatokat az európai keresőmarketing-piac méretének megállapítására

    2. Hozzon létre vitafórumokat a keresőeszközök bevonásával a jobb viszony kialakításáért.

    3. Vizsgálja meg a képzésekkel foglalkozó szervezetek akkreditálásának lehetőségét, hogy javítsa ezek minőségét és elérhetőségét.

    4. Hozzon létre vitafórumokat a tagok közötti új üzleti lehetőségek feltárására.

Mikkel deMib Svendsen megbízott elnök elmondta: „Természetesen a tagok által választandó bizottság fog dönteni a szövetség programjáról, azonban már a kezdetekkor szerettünk volna elképzeléseket adni a potenciális tagoknak arról, hogy mit tud a szövetség nyújtani nekik, amiért érdemes csatlakozni.”

A szövetség eldöntötte azt is, hogy a július 31-éig csatlakozók csak 75 euró-t fizetnek az egyéni tagságért. Mikkel kifejtette: „Tisztában vagyunk vele, hogy a most csatlakozók nem kapják meg azokat az előnyöket, amelyeket egy régóta működő sikeres szövetségtől kapnának, ezért amennyire lehetséges, megkönnyítettük a csoporthoz való csatlakozást – habár el kell mondani, hogy a korai tagok profitálhatnak elsőségükből, és ez jelentősen növelheti ismertségüket. Már most nagyon pozitív reakciókat kaptunk kezdeményezésünkre, jelentős mennyiségű érdeklődés mutatkozik.”

A várakozások szerint az új Végrehajtó Bizottság és a szövetség 2005 őszétől kezdi meg teljeskörű tevékenységét.

Fazakas László, hazánk képviselője a munkacsoportban kijelentette: „Nagy előrelépésként értékelem, hogy az európai egységre törekvés az internetes marketing területén elsők között a keresőmarketingben kezdődött meg. Bár a szervezet alakulása során kiderült, hogy sok tennivalónk van még az álláspontok közelítése érdekében, azonban abban biztos vagyok, hogy a szakma magyar képviselői egyenrangú felekként szerepelhetnek az európai piacon.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés