Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Panasonic/Matsushita Európában

Dotkom

A Panasonic/Matsushita Európában

Világméretű csoport Japán gyökerekkel – Európában is.

A 2002/2003-as pénzügyi évben elért 61,7 milliárd dolláros forgalmával és 288.000 dolgozójával a Matsushita Group a világ negyedik legnagyobb vállalata az elektronika és az elektromos berendezések terén (Fortune 500 Index). Európában a csoport több mint 40 gyártóegységgel, kereskedelmi és kutató vállalattal rendelkezik, mellyel a kontinens legfontosabb vállalatai közé tartozik.

E globális konszern alapkövét Konosuke Matsushita rakta le 1918-ban, amikor Oszakában, Japánban megalapította a Matsushita Electric (később Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (MEI)) céget. Ma a vállalat Japánban vezető gyártója a magasan fejlett szórakoztató, háztartási és mikroelektronikai, kommunikációs technológiai és ipari termékeknek, melyek zöme elsősorban a Panasonic márkanév alatt kerül forgalomba.

A termelés, marketing, pénzügy és kutatási területeken működő 229 leányvállalattal a csoport 44 országban képviselteti magát. Forgalmának mintegy 50 százaléka Japánon kívülre tehető.

A Matsushita először 1962-ben vetette meg a lábát Európában egy hamburgi független vállalat formájában. A Matsushita 1988-ban Londonban létrehozott Európai Központja ma 13 gyártó vállalat, 15 kereskedelmi vállalat és 8 támogató vállalat munkájáért felelős, melyek összesen mintegy 13.000 embert foglalkoztatnak. Az Európában eladott készülékek felét európai területen gyártják. A termékek köre széles – porszívók Spanyolországból, színes tv-k és mikrohullámú sütők, notebookok, nyomtatók és mobiltelefonok az Egyesült Királyságból, elemek Belgiumból, televíziók Csehországból és autórádiók, CD lejátszók, mini hi-fi rendszerek, videomagnók, képcsövek és komponensek Németországból.

A Frankfurt/Main-hez közel fekvő Langenben a Panasonic Európai Laboratóriumában forradalmi kutatómunka folyik a digitális audio, a videó és a multimédia technológiák területén annak érdekében, hogy a termékek tökéletesen megfeleljenek az európai vásárlók igényeinek. A Matsushita Európai Mobil Kommunikációs Fejlesztési részlege az Egyesült Királyságban a jövő mobil kommunikációján dolgozik.

A vállalat alapítójának azon filozófiájához hűen, ami a közösség jólétéhez való hozzájárulás lehetőségét keresi, a Matsushita Csoport vállalatai nem csak szorosan kapcsolódnak otthont adó országaik gazdaságához, de számos társadalmi, kulturális és sportesemény helyi támogatását is biztosítják.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés