Connect with us

Hirdetés

technokrata

Befektetés internetes közösségépítésbe – sikeres az online társ(aság)keresés

Dotkom

Befektetés internetes közösségépítésbe – sikeres az online társ(aság)keresés

Az Intersoft Hungary Kft. húsz százalékos részesedést szerzett a NetContact Kft.-ben, amely a – Magyarország legjelentősebb közösségi site-jait tömörítő – társam csoportot működteti.

A tavalyi évben mintegy 2 milliárd forintos árbevételt elért, szoftvergyártással foglalkozó, de televíziós műsorkészítéssel és egyéb média érdekeltségekkel – mint például a MiniMax mesecsatorna – is rendelkező Intersoft ígéretes törekvésnek tartja az internetes közösség építés NetContact által követett modelljét. Eckhardt Péter, az Intersoft Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint számos Internet-vállalkozás csak annyi erővel rendelkezik, hogy éppen fenn tudja tartani magát, de fejlesztésre már nem jut elég forrás. Az Intersoft Hungary idén jelentős összeget fektet a NetContact Kft. fejlesztésébe, s szeretné az offline és az online média világ közötti szinergiákat jobban kiaknázni.

A NetContact Kft. 2001 nyarán alakult, és azt tűzte ki célul, hogy a társam csoport felületein előbb-utóbb szinte a teljes magyar Internet-társadalom számára lehetőséget biztosítson virtuális közösségekben való részvételre, élményszerzésre. Ennek érdekében indították útnak 2001 nyarán az osztálytársam.hu, majd nyolc hónappal később a munkatársam.hu és a mailtárs.hu website-okat. Horváth Róbert, a NetContact Kft. ügyvezető igazgatója szerint hamarosan újabb site-okkal jelentkezik majd a cég. A társam csoport kötelékébe tartozik Magyarország második legjelentősebb társ(aság)kereső website-ja, a csajozás.hu és a pasizás.hu is.

A csoport jelenleg 170.000 regisztrált taggal, s a Medián Webaudit adatai szerint mintegy havi 250.000 fő egyedi látogatóval és több mint 5 milliós letöltéssel rendelkezik. A társam site-ok havonta összesen 10.000 új regisztrálttal bővülnek, s év végére az új site-okkal együtt már közel 300.000 regisztrálttal rendelkezik majd a csoport a tervek szerint. Ezzel a NetContact Magyarország leggyorsabban fejlődő site-csoportjainak egyikét működteti.

Kommunikációs szempontból a társam site-ok kiváló lehetőséget biztosítanak az egyre inkább terjedő e-mail marketing kampányok számára is, mivel a site-csoport döntően a 19-39 éves korosztályt éri el és ezen belül is jó targetálási lehetőségeket biztosít. A csoport hirdetői között eddig megtalálható volt többek között a Pepsi, a Vodafone, a Vivendi, a Pannon GSM, a Suzuki, a Brau Hungária Sörgyárak Rt és az AB Aegon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés