Connect with us

technokrata

Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

tiktok

App

Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

Kép: Digital Hungary

Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek.

Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort támogatták.

Egy igazán hatékony kampány tervezése adat alapon történik. Az Intren a civil szervezetek kampányainak  tervezése során a valóban releváns felhasználókat térképezte fel, majd úgy alakította a stratégiát, hogy a márka üzeneteit a jelenleg erre a célra legalkalmasabb platformokon jelenítsék meg, mind organikus – mind fizetett hirdetési vonalon.

Az elmúlt hónapokban egyértelművé vált, hogy a TikTok az a szórakoztató platform, ahol nagyon könnyen lehet robbanásszerű sikereket elérni az 1%-os kampányok terjesztésében. A közösségi médiahálózat ráadásul kiváló lehetőséget kínál a nonprofit szervezetek számára, hogy személyesebb és közvetlenebb kapcsolatot teremtsenek a fiatalabb közönséggel. Az Országos Mentőszolgálat és a Bátor Tábor kampányában a jelenlegi TikTok trendeket követő rövid, gyors, humoros videók készültek, amik kimondottan a célcsoport aktivizálásra lettek optimalizálva, kiemelkedően jó eredményekkel.

“Közel 8 millió alkalommal jelentek meg a hirdetéseink, erőteljesen pozitív felhasználói visszajelzésekkel.”

– számol be róla Buza Balázs, az Intren digitális stratégiai tervezője.

“Az 1%-os kampányt érdemes elkezdeni attól a pillanattól, amikor a felhasználók rendelkezési felülete elérhetővé válik. Nem elég pusztán a kiemelt időszakban kampányolni, amennyiben van lehetőségünk, meg kell ágyazni a konverzióknak, és minél előbb elhinteni az embereknek, miért ügyfeleink részére ajánlják fel adójuk 1%-át.”

– állítja Buza Balázs. Buza Balázs szerint az “aktív” időszakot sem lehet elfelejteni: az adóbevallás, mint konverzió a platform élesedésétől május 20-ig bármikor végbe mehet, a cél pedig az, hogy az azt megelőző időszakban minél több alkalommal, minél nagyobb bevonódással legyenek  megszólítva a felhasználók az éppen leghatásosabban működő platformokon, hogy ne legyen kérdés hova megy az 1%.

A sikeres kampánynak az is komoly kulcsa, hogy nem egy rövid távú együttműködésről beszélünk. A közös munka több éve töretlen a digitális ügynökség és a két civil szervezet között.  A nonprofit szervezetek tekintetében alapvető faktor a pénz. Mivel kevés a büdzsé, kiemelten fontos, hogy minden egyes kampányra fordított forint a lehető legnagyobb hatásfokkal, a megfelelő platformon, a megfelelő üzenet eljuttatására legyen fordítva. Ez pedig nem működik tudatos építkezés nélkül.

További App

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Smart home

Érkezik a leggyorsabb videócsengő

2022. június 28. kedd
klímaberendezések
google

SmartWatch

Menő szíjakkal jön a Google Pixel Watch

2022. június 23. csütörtök

Smart home

Ilyen szempontok alapján választunk klímát

2022. június 22. szerda
ikea

Kütyük

Bakelitlejátszót dobott piacra az IKEA

2022. június 16. csütörtök

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu