Connect with us

Hirdetés

technokrata

Fényt látott az alagútban a Panasonic

Dotkom

Fényt látott az alagútban a Panasonic

A Panasonic Corp.

, a világ legnagyobb fogyasztói elektronikai vállalata nyereséget ért el a decembert megelőző három hónapban, de márciusban végződő üzleti évében továbbra is veszteségre számít. A társaság harmadik üzleti negyedévében 32 milliárd jen (36 millió dollár) nettó nyereséget könyvelt el az egy évvel korábbi kétszer ekkora veszteség után. Az árbevétel csak kicsivel nőtt 2008 október-decemberéhez képest. A jó negyedév ellenére a cég vezetése továbbra is 140 milliárd jenes nettó veszteséget jósol a 2009-2010-es üzleti évre, miközben az árbevétel 7 ezer milliárdról 7,35 ezer milliárd jenre bővülhet. Annak ellenére, hogy néhány piacon, elsősorban Kínában és Ázsia többi részén világossá váltak a gazdaság kilábalásának jelei, az üzleti környezet továbbra is kedvezőtlen – írja a Panasonic negyedéves jelentésében. A piac szerkezete változik: nő a feltörekvő országok, illetve az olcsó termékek súlya. Hátráltatja a céget a jen erősödése és a brutális árverseny, ezért a vállalat mindent megtesz a Sanyo Electronic Co. megvásárlásából fakadó szinergiák kihasználása érdekében.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés