Connect with us

Hirdetés

technokrata

Pop-up üzletekkel könnyíti az Extreme Digital a karácsonyi bevásárlást

Dotkom

Pop-up üzletekkel könnyíti az Extreme Digital a karácsonyi bevásárlást

Az Extreme Digital Budapesten két pop-up szaküzlet nyitásával enyhíti a karácsonyi sorban állás kellemetlenségeit.

A korábbi évek tapasztalatait figyelembe véve az Extreme Digital átmeneti pop-up szaküzletek nyitásával igyekszik könnyíteni a karácsonyi bevásárlást. Évről-évre egyre többen döntenek a karácsonyi ajándékok beszerzésekor is az online vásárlás mellett, a legnagyobb elektronikus webáruháznál például akár háromszor nagyobb forgalommal is számolni kell az év többi hónapjához képest. Az idei évre a teljes magyarországi online vásárlás forgalmát 200 milliárd forintra becsülik a szakemberek, mely a válság ellenére is további növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Sőt, várhatóan még tovább erősödik az e-kereskedelem, hiszen itthon a teljes kereskedelem még mindig csak 2,7%-át teszi ki, szemben a nyugat-európai országokkal, ahol a kereskedelmi forgalom 5%-a az interneten keresztül zajlik.

Az Extreme Digital vásárlói közül háromból ketten a személyes átvételi lehetőséget választják, melynek nagy része, 60%-a Budapesten történik. A vásárlók kényelmének érdekében ezért különösen fontos a megfelelő számú átvételi pont ebben az időszakban a megemelkedett forgalom miatt.  Hogy a többségében belvárosi üzletek terheit csökkentse, valamint a külsőbb kerületek lakóinak is biztosítsa a közeli és egyszerű személyes átvételt, az elektronikus webáruház Budapest két külső kerületében, a XIX. kerületben található KÖKI Terminálban és a XXII. kerületben a Campona Bevásárlóközpontban hozott létre átmeneti, mégis nagy raktárkészlettel rendelkező szaküzletet. Az Extreme Digital light néven megtalálható üzletekben a vásárlók nem csak a korábban online megvásárolt termékeket vehetik át, de a helyszínen vásárolhatnak is.

20131108_153256

A 2013. november 4-én megnyitott Extreme Digital light  üzletek átmeneti jellegük miatt egyedi berendezéssel és design-nal, kifejezetten a gyors és hatékony vásárlói kiszolgálásra készültek. Kialakításuk során a legfontosabb szempont a széles választék, a nagy raktárkészlet, valamint a gyors és hatékony személyes átvételi pontként való működtetés volt.

A két pop-up üzletet a vásárlók megtalálják a KÖKI Terminálban (1191 Budapest, Vak Bottyán utca 75/a-c), a II. emelet 256/B üzletben, valamint a Camponában (1222 Budapest, Nagytétényi út 37-43.) az I. emelet 216-os üzletben.

A szaküzletek 2013. november 4. és 2013. december 31. között hétfőtől-szombatig 10 és 20 óra között, vasárnap 10 és 19 óra között várják a vásárlókat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés