Connect with us
Hirdetés

technokrata

Furcsán működik a telefonod? Egyáltalán nem biztos, hogy azonnal szervizbe kell vinni!

Dotkom

Furcsán működik a telefonod? Egyáltalán nem biztos, hogy azonnal szervizbe kell vinni!

Hiába működik furcsán a telefon nem biztos, hogy hardveres hiba áll a problémák hátterében.

Ezt nem mi, hanem a mobilbiztonsággal foglalkozó spanyol Blancco szakemberei állítják, akik megvizsgálták, hogy a felhasználók miért visszik szervizbe a készülékeiket. Az eredmény több mint meglepő, hiszen a spanyol vállalat felmérése alapján a legtöbben úgy küldik javításra a telefont, hogy annak nincs is semmi baja! A problémák hátterében ugyanis a legtöbbször valamilyen megnyitott alkalmazás áll, amely vagy megzavarja a készüléket, vagy a folyamatos frissítése miatt leszívja annak akkumulátorát.

3015315-poster-p-1-your-2015-smartphone-could-have-a-battery-charge-of-several-weeks

A Blancco a SmartChck nevű platformmal több millió, szervizbe került készüléket vizsgált meg, ezek között pedig androidos és iOS-t futtató okostelefonokat és táblagépeket is találunk. A problémát olyannyira a felhasználói szokások okozzák, hogy a felmérés szerint 4-ből 3(!!) telefonnak egyáltalán nincs semmi baja, azaz teljesen felesleges volt elküldeni javításra, hiszen a szakemberek nem tudnak mit kezdeni vele.

how-smartphone-save-working-weekends

A vizsgálat során a legtöbbször androidos készülékekkel találkoztak a szakemberek (ez a tábor tette ki a telefonok 85%-át), míg 15%-ban Apple mobilokkal akadt dolguk. Az androidos eszközök között a leggyakrabban Samsungot vittek be javításra (27%-nyian), de sokaknak akadt problémája a Lenovo, a Motorola, a Xiaomi és az Asus készülékeivel is. Az ügyfelek a legtöbbször a kamera hibájára panaszkodtak, de sokaknak akadt problémája az érintőképernyővel, a mikrofonnal és persze a töltéssel is.

Forrás: HVG



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés