Connect with us

technokrata

CRM rendszer és call center egyben – ezt tudja a Daktela szoftver

daktela crm szoftver

Digitalizáció

CRM rendszer és call center egyben – ezt tudja a Daktela szoftver

CRM rendszer és call center egyben – ezt tudja a Daktela szoftver

A járvány tulajdonképpen minden létező helyre betört, hiszen nemcsak a kereskedőkre, hanem a call centerekre is hatással volt.

Mivel egyre többen szerettek volna távmunkában dolgozni, így a kisebb és nagyobb cégeknek megoldást kellett arra keresniük, hogy a dolgozók akár otthonról is tudják végezni a dolgukat. Nem véletlenül kerültek előtérbe a CRM rendszerek, amelyeket ezekhez a tevékenységekhez egyaránt használni lehet. De vajon mi ez és hogyan kell elképzelni? Cikkünkből minden részletesen kiderül!

Kik azok és mivel foglalkoznak a call centeresek?

Az irodából vagy akár otthonról dolgozó call center munkatársak nemcsak az ügyfélszolgálati piacot segítik, hanem remek alternatívát jelentenek a különféle szolgáltatások nyújtásával, értékesítéssel, esetleg a cégek működésével kapcsolatban. Az elmúlt években az itthoni vállalatok nagyon nehéz időszakon mentek át, hiszen a járvány hatására egyre többen szerettek volna távmunkában dolgozni. Szerencsére a call center pontosan egy olyan tevékenység, amit megfelelő eszközökkel és szoftverekkel akár otthonról is lehet végezni.

A call centerekben, a közművesekben, a biztosítókban, a webshopokban és a bankok esetében egy közös van, mégpedig az, hogy állandóan az ügyfelek rendelkezésére kell állniuk. Most már még jobban, mint korábban, hiszen az emberek a pandémia alatt rendkívüli módon elkényelmesedtek, így szeretnek mindent otthonról megoldani. Ehhez azonban olyan eszközökre van szükség, hogy a dolgozók akár home officeból is tudják fogadni az ügyfelek hívásait és képesek legyenek azokat a helyükön kezelni.

CRM rendszer és call center

Nem véletlen az sem, hogy egyes cégek gondoltak egyet és létrehoztak egy-egy olyan rendszert, amivel mindezt megvalósítható. A Daktela által megvalósított Contact Center segítségével egy ügyfélszolgálati munkatárs otthonról tudja irányítani a hívásokat, válaszolni az emailekre, illetve kezelni az egyes panaszokat.

Az általuk kifejlesztett szoftvernek köszönhetően csökkenteni lehet a beérkező hívásfogadási időt, ezáltal pedig jóval több ügyfél érhető el. Talán ez az egyik legjobb felhő alapon működő call center rendszer a kis- és középvállalkozások számára. A szoftver olyan adatokkal látja el a munkatársakat, aminek köszönhetően teljes képet kaphatnak a teljesítményről.

A hívások kezelése a Daktela rendszerével

A munka során a hívássor után pillanatokon belül hozzá lehet férni a Daktela call center ügyfélkártyájához, így bőven lesz idő arra, hogy az ügyfél igényeit teljes mértékben meg lehessen érteni. Az intelligens IVR, illetve a hívásirányítás automatikusan ahhoz a személyhez irányítja, akinél az adott probléma vagy kérdés rendezhető.

Ami pedig a ticketing rendszert illeti, egyszerű és intuitív kezelést tesz lehetővé, amikor a call centeres munkatárs az ügyféllel folytat valamilyen kommunikációt. Ez lehet e-mail, internetes űrlap, telefonhívás, vagy akár a közösségi média egyes felületei. Minden tevékenység idővonalban kerül tárolásra, ráadásul a rendszer ellenőriz mindent az ügyfelek kéréseivel, illetve kommunikációjukkal kapcsolatban.

Mit érdemes tudni a CRM rendszerről?

A Costumer Relationship Management, azaz a CRM bármilyen meglévő rendszer részeként használható. Ez remek lehetőség, hogy az összes ügyfél interakcióját kezelni tudjuk és az egyes platformokon nyomon lehessen azokat követni.

Alapvető funkciói:

  • Az automatikus ügyféltörténet.
  • A CRM struktúra konfigurálása.
  • A csatolmányok és kontakt formák tárolása.
  • A CRM névjegy automatikus lenyitása.
  • Import és export excelből vagy névjegyből.
  • Teljes szövegkeresés.

Az egyik legfőbb előnye tehát, hogy az ügyféltörténet automatikus, így a rendszer előre biztosítja a valódi információkat az ügyfélről a call centeres számára. A dolgozó megtudhat mindent a hívástörténetről, a korábbi chates beszélgetésekről, az e-mailekről, illetve láthatja az eddig készült jegyzeteket. Ezáltal nemcsak a munkatárs számára könnyíthető meg az élet, hanem sokkal jobb ügyfélélményt biztosít az érdeklődő számára.

További Digitalizáció

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

klímaberendezések
google

SmartWatch

Menő szíjakkal jön a Google Pixel Watch

2022. június 23. csütörtök

Smart home

Ilyen szempontok alapján választunk klímát

2022. június 22. szerda
ikea

Kütyük

Bakelitlejátszót dobott piacra az IKEA

2022. június 16. csütörtök

SmartPhone

Komoly gépelési hiba a Sony-nál

2022. június 10. péntek

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu