Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Forma-1-be viszi a Picket a Vodafone

Smart home

A Forma-1-be viszi a Picket a Vodafone

A szponzoráció teljesen új, XXI. századi formája.

A Vodafone egy új típusú együttműködés keretében lehetővé teszi, hogy a Bonafarm Csoport legismertebb márkája, a Pick megjelenhessen a Vodafone McLaren Mercedes mindkét autóján a teljes Magyar Nagydíj alatt.

A Vodafone egy új típusú együttműködési formát kínál a Picknek, amelynek keretében a Bonafarm csoport legismertebb márkájának, a Picknek a logója felkerül mindkét Vodafone McLaren Mercedes versenyautóra a magyar hétvége idejére. Ez a megállapodás a szponzoráció egy teljesen új, XXI. századi formáját jelenti, ami lehetővé teszi, hogy egy igazi, minden ízében magyar márka egyedülálló módon mutatkozhasson be a Magyar Nagydíjon az egész világ számára.

A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat támogatójaként 2007 óta azon dolgozik, hogy a vállalat kapcsolata a Forma-1-gyel a lehető legszorosabb legyen. A Forma-1-es versenysorozat rendkívüli népszerűségén keresztül több száz millió nézőhöz jut majd el a Pick logója és üzenete. A 2009-es Forma-1-es évad világszinten 520 millió nézőt tudhatott magáénak.

A Vodafone egy 2009-ben közzétett kutatás szerint 23,79 milliárd eurónak megfelelő márkaértékkel rendelkezik, Európa első, a világ hetedik legértékesebb márkája. A vállalat szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, ahogyan az a Pick esetében is történik. A Vodafone és a Pick kapcsolata a legjobb példa a dinamikus multinacionális vállalat és a tradicionális hazai márka sikeres együttműködésére.

A 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján megjelenő Pick-logó rendkívüli nyilvánosságot jelent az egyik leghíresebb magyar márkának. A fogyasztói igényeket maximálisan szem előtt tartó, minőségi termékeiről ismert márkát innovációval és nemzetközi viszonylatban is komoly megjelenési felülettel egészíti ki a Vodafone.

“A Vodafone a Vodafone McLaren Mercedes csapat névszponzora és “hivatalos mobilkommunikációs partnere”. Ez a partneri viszony a Vodafone legfőbb globális szponzorációs szerepvállalása, amibe a Magyar Nagydíj idejére szeretnénk bevonni a Picket, ezzel is erősítve a hazai márkák értékét. Hiszünk abban, hogy a multinacionális nagyvállalatok és a hazai márkák közös erővel olyan sikereket képesek elérni, amelyek az ország hírnevét a minőséggel és az innovációval kötik össze, és amelynek remek iskolapéldája a Vodafone által kezdeményezett együttműködés” – mondta Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.

“A Bonafarm csoport és a Vodafone közötti partneri kapcsolat egyik látványos és a Pick számára érdekes és értékes lehetőséget teremtő epizódja az, hogy egy nagy hagyományokkal rendelkező magyar márka egy modern sportág adta reklámlehetőséggel élhet és így a Pick a Forma-1-en keresztül juthat el sok millió hazai és külföldi tévénézőhöz. A Bonafarm Csoportnak az a célja, hogy regionálisan is meghatározó gazdasági szereplővé váljon. E cél eléréséhez szükségesek az ehhez hasonló marketinglépések, így örömmel éltünk a Vodafone által felkínált lehetőséggel. A Bonafam Cégcsoport márkái közül a Pick lett kiválasztva, mert a Pick-termékek a nemzetközileg is legismertebb magyar élelmiszer-ipari márkatermékeknek számítanak” – mondta Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója.



Szólj hozzá!

További Smart home

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés