Connect with us

Hirdetés

technokrata

Férfidominancia az Interneten

Kütyük

Férfidominancia az Interneten

Befejeződött Magyarország legnagyobb online felmérése, mely azt mutatja, hogy továbbra is a férfiak élvezik előszeretettel az Internet nyújtotta örömöket…

Még mindig a férfiak (59 százalék) vannak többségben, és csak 41 százalékban nők azok, akik használják az Internetet – állítja Magyarország legnagyobb online felmérését végző TGI Magyarország és az NRC piackutató.

A Visitor Lifestyle Research 2002 egy évente ismétlődő kutatássorozat része, amelyet e piackutató cégek készítenek el a hazai vállalatok részére. Mivel a kutatást évente megismétlik, így megfigyelhető egy-egy honlap látogatói összetételének a változása.

Mint kiderült, a 18-64 év közötti internetezők 43 százaléka nem töltötte még be a 30. életévét, további 29 százalék még csak harmincas éveit tapossa, s mindössze 7 százalékuk van túl az ötvenen.

A felmérés adatai szerint a 18 évnél idősebb internetezők 39 százaléka rendelkezik főiskolai vagy egyetemi diplomával, 52 százalékuknak csupán középfokú a legmagasabb végzettsége. A diákok aránya 21 százalékot tesz ki.

Az internetezők között jelentős mértékben vannak jelen budapestiek: 29 százalék él a fővárosban, 23 százalék valamely megyeszékhelyen, és bár a 18-64 év közötti teljes népesség 36 százaléka falun él, az internetezők között ez a csoport csak 24 százalékot tesz ki.

Szoftverek, zenék, filmek és képek letöltése inkább a férfiakra jellemző, mint ahogy a tőzsdei információk böngészése és az online vásárlás is – amely még mindig csupán az internetezők 13 százalékánál fordul elő.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés