Több gyártót és céget is sikerült meggyőzni a két vállalatnak, hiszen az emberek szabadidejük nagy részét a digitális létben töltik el. Az Intel és a Yahoo augusztusban mutatja be az internetes tévét, olyan cégekkel karöltve, mint a Samsung és Toshiba. A Yahoo-s változatban a Youtube-on is böngészhetünk, míg az Intel inkább olcsóbb, és kevésbé energiaigényes, de nem olyan erős konfigurációval ellátott tévét dob majd a piacra.
Ha az ötlet maga jó is Geneive Bell, az Intel egyik vezetője aggodalmát fejezte ki a jövőbeli termék iránt. “A tévénézés egy szociális tevékenység, az emberek leülnek megnézni egy filmet, közben beszélgetnek, de lényeg, hogy együtt vannak. Az internetezésnél ez nincs meg.”
Geneive Bell amiatt aggodalmas, hogy az emberek kevés időt töltenek együtt, de ha mégis együtt van egy átlag család, akkor is az esetek túlnyomó többségében a televízió előtt történik. Az internet tévével ez is háttérbe szorulhat. Ez az újítás egyelőre sok kérdést vet fel és az emberek nem várják kitörő örömmel. Az Intel céget viszont nem úgy ismeri a világ, mint aki rossz üzletekbe vágna bele.